Armitage2 Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 (endret) Fikk min nye kjøler i går og brukte god tid på å montere, dette skulle bli riktig, men når jeg starter opp et spill så spretter det opp til 80 grader og fortsetter oppover til jeg slår av spillet. Men hva er det for noe? Det er full kontakt mellom gpu og overflaten kjøleren. Har sjekket flere ganger at det er full kontakt.. Er kjøleren ødelagt? Edit, sjekket igjen nå, og det kan virke som jeg ikke har klart å oppnå full kontakt denne gangen, skal prøve igjen. Edit 2: Umulig å få full kontakt, det kan virke som kortet enten blir bøyd eller at kjøleren ikke er i vater. Dette har jeg aldri vært borti før, at det er umulig å få hele kjøleren i kontakt med gpu. sukk, vil nesten påstå det er dårlig kvalitet på arctic cooling altså.. Endret 17. desember 2011 av Armitage2 Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Fikk min nye kjøler i går og brukte god tid på å montere, dette skulle bli riktig, men når jeg starter opp et spill så spretter det opp til 80 grader og fortsetter oppover til jeg slår av spillet. Men hva er det for noe? Det er full kontakt mellom gpu og overflaten kjøleren. Har sjekket flere ganger at det er full kontakt.. Er kjøleren ødelagt? Edit, sjekket igjen nå, og det kan virke som jeg ikke har klart å oppnå full kontakt denne gangen, skal prøve igjen. Edit 2: Umulig å få full kontakt, det kan virke som kortet enten blir bøyd eller at kjøleren ikke er i vater. Dette har jeg aldri vært borti før, at det er umulig å få hele kjøleren i kontakt med gpu. sukk, vil nesten påstå det er dårlig kvalitet på arctic cooling altså.. Høres ut som om noe på kortet kræsjer i noe på kjøleren. Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Du har selvfølgelig brukt rikelige mengder pasta? Skjermkort bør i motsetning til prosessorer ha en god kladas pasta. Hvilket kort er det snakk om? Lenke til kommentar
Armitage2 Skrevet 17. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2011 Det er et 6970 kort, og det er ingenting som hindrer kontakt. full klarering. Jeg har ikke hatt på mye nei, dvs, har hatt på mye en gang, men samme resultat. Det kan da umulig være bra nok å ha en "bru" av pasta som overfører temperaturen når metallet ikke berører hverandre en gang? Jeg har gitt opp på denne kjøleren. etter i tillegg å ha lest hvor problemer det kan være med disse så bruker jeg angreretten. Har ikke lyst til å ødelegge skjermkortet! Lenke til kommentar
*TheEnd* Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 (endret) Hei Kanskje et dumt spørsmål, men har du koblet til viftene til skjermkortet.. snurrer de i det hele tatt..? Endret 17. desember 2011 av Northsve Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå