sttrons Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 (endret) Mitt første astrofoto, eller bare nattbilde ble igrunnen fornøyd med resultatet, derfor ønskes ris og ros. bildet ble kansje bedre en anntatt grunnet forventningene mine?? Enda et bilde fra samme sted, bare snudd litt på meg =) Endret 17. desember 2011 av sttrons Lenke til kommentar
greenman Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Nydelig! Perfekt som bakgrunnsbilde på telefonen Lenke til kommentar
RasmusKRiis Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Er bildet helt skarpt? For meg ser det ut som om bildet har bærer et lite preg av uskarphet. Bildet er forsåvidt greit i seg selv somet stjernebildet, men det finne så utrolig mange slike bilder at det er vanskelig å akkurat sitt bildet sitt til å skilde seg fra alle de andre stjerne bildene. Bildet er kanskje litt mørkt? Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Utrolig pent bilde! Hvor er det tatt? Btw, du burde se litt på orddeling, stjernevann, astrofoto, nattbilde osv. Lenke til kommentar
sttrons Skrevet 17. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2011 Takker for tilbakemeldinger. Nei gramatikk har vel aller hvert min sterkeste side RasmusKRiis: Skjønner hva du mener, om det er meg som ikke har truffet helt på fokusen(prøvde å få den på uendleig, men når det ikke er noe som viser til hva som e hva på linsa så prøvde jeg helt til den ene siden og så til den andre ) Ellers er det en del støy gennerelt i bildet som jeg ikke har fått gjort noe med. Bildet er i mørkeste laget, men ble bedre slik en lysere, ble så lite stjerner da. Må vel først trene på de typiske kliisje bildene før en tøyer grensene Bildet er tatt ved et sted som hetter Møglandsvantnet ved mandal =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå