Axxis Skrevet 17. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2011 Heisann. Kjøpte tre skjermer og Sapphire 6970 "dual fan" for å kjøre eyefinity. Det første jeg oppdaget var at oppsettet lagget en del (jeg viste at det kom til å kreve mye av kortet). Jeg begynte å overklokke i CCC, og siden i Sapphire Trixx. Da jeg gjorde det i Trixx hadde det som regel begynt å bli ustabilt relativt tidlig i overklokkingen, og noen ganger hang kortet seg opp så jeg måtte starte på nytt. Jeg bestemte meg for å fjerne all overklokking og ha kortet slik det var fra fabrikken, og satte alt tilbake. Men, fortsatt er det ustabilt, og jeg oppdager ofte at skjermdriveren stopper å virke. Så til spørsmålet mitt: Er det noen som vet om det er mulig å resette kortet slik det var i starten? Og er det noen som har noen tips om overklokkking av dette kortet. Noen som har noen tall eller data på styrke i overklokkingen de vet fungerer? Jeg vil booste kortet så mye som mulig. Lenke til kommentar
pfa87 Skrevet 18. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2011 Mener å huske at jeg klokket mitt sapphire dualfan edition 6970 stabilt til 1000MHz core og 1500MHz memory på 1.23V. Synes dette var ganske bra, 25% OC på core er fint, men dette varierer fra batch til batch av gpu brikken de lager. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå