Archeron Skrevet 16. august 2003 Del Skrevet 16. august 2003 Har et noob-spørsmål, om noen gidder å svare. Hva betyr det at en prosessor er "BOXED"? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 16. august 2003 Del Skrevet 16. august 2003 Følger med en vifte. Denne er i de fleste tilfeller ganske grei, men detfinnes nesten alltid bedre altvernativer hvis du vil ut med noen hundrelapper til Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 16. august 2003 Del Skrevet 16. august 2003 overklokke eller ikke overklokke... Boxed er ikke så veldig god til og overklokke , Skal du overklokke kjøp en volcano11 på microplex. Lenke til kommentar
LoS Skrevet 16. august 2003 Del Skrevet 16. august 2003 Jeg kjører boxed, se sigg. Har hørt at AMD's boxed ikke var bra, men Intels er visst ikke så værst Dette gjelder da ved overklokking, ved vanlig bruk så er viftene gode nok uansett Lenke til kommentar
Blib Skrevet 16. august 2003 Del Skrevet 16. august 2003 AMD sin boxed har visstnok klart å ta en 2500+ til 3200+ ifølge et par her på forumet. Husker ikke hvem for tiden men men Lenke til kommentar
Sealine Skrevet 16. august 2003 Del Skrevet 16. august 2003 volcano 11 er toppkvalitets vifte, skal selv kjøpe en slik med den nye pcn jeg snart bestiller. den har regulerbar viftehastighet oxo :smile: Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 16. august 2003 Del Skrevet 16. august 2003 min erfaring med amd sine kjølere er at det er standard aluminiumsribber med en 60mm vifte på toppen som bråker for mye. Ikke noe strålende kjøling og du må ha et ganske bra kabinett med mye "frisk" luft for at det ikke skal bli veldig varmt. Kjøpte en kjøler til 90 kroner og den var egentlig bedre og at den var mer stillegående. Denne satte jeg på en maskin jeg satte sammen. Lenke til kommentar
Archeron Skrevet 16. august 2003 Forfatter Del Skrevet 16. august 2003 takker og bukker.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå