asjafjell Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Hei. Jeg klarte ikke å finne noen tråder som omhandlet akkurat dette, så håper noen her kan hjelpe meg. Jeg har satt opp WOL på mitt ASUS P5B-V hovedkort. Det fungerer utmerket på lokalt og eksternt nett. Problemet er at etter noen timer så slutter det å fungere. Det aner meg at det er noen form for strømsparingsfunksjon som gjør at jeg har problemer med akkurat dette. Jeg fant en innstilling på Marvell Yukon 88E8001 - Energy Star. Den innstilingen har jeg satt til disabled. Ellers finner jeg ikke ut hva mer jeg kan gjøre. Alle tips tas i mot med stor takk! Lenke til kommentar
Kamerat Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Du kan forsøke å oppdatere BIOS på hovedkortet. Lenke til kommentar
asjafjell Skrevet 4. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2012 Du kan forsøke å oppdatere BIOS på hovedkortet. Takk for svar. Beklager for sent svar. Jeg har prøvd det. Det er nyeste versjon nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå