Navnnavn Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Hei! Jeg har egentlig fått en ganske kul oppgave i engelsken, i et nøtteskall handler den om at jeg skal velge en tv karakter som påvirker ungdommen, for å så fortelle om han påvirker tenåringer positivt eller negativ. (Med begrunnelser selvsagt). Syntes denne oppgaven er veldig spennende, og har mange eksempler. Men det jeg lurer på, er om hva dere syntes? Hvilken tv karakter tror dere har mest innflytelse på ungdommen i disse dager? Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Charlie Sheen lett. Kids today are so stupid. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Barney Stinson hadde i vertfall stor innflytelse før. Er nok mange gutter som har/hadde han som forbilde. Spesielt mtp "Suit up" og It's gonna be Legen - wait for it - DARRY!! og så klart i likhet med Charlie Sheen; Selvtilliten og Player stilen. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Hadde vi vært 6-7 år tilbake, Doug ifra Kongen av Queens. Doug and carrie, doug and carrie, doug and carrie, doug and carrie.... http://www.youtube.com/watch?v=7fXym_Y7_QY 1 Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Jeg absolutt digger charlie sheen! Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Barney Stinson (hadde hvertfall påvirkning før) Chuck Bass vil jeg vel tro har hatt litt å si, og ellers så kan du jo kanskje dra inn div. reality-stjerner som om det passer med oppgaven. Kvinnelige rollefigurer har jeg dårligere greie på, det må sies.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå