Gå til innhold

TEST: DFI Lanparty PRO875

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Naww.. Og jeg som hadde så høye forventninger. Vel vel, en kan ikke forvente max av alt og alle.

Men jeg lurer på om dere kan begynne med å vise scoren til kortet som blir testet i bold? Irriterende å måtte gå ned til bunnen av bildet og lete etter kortet og fargekoden og så lete etter fargen igjen ovenfor bare for å se ytelsen. Og kanskje også "lederen" i rød farge? Eventuelt Bold og rød hvis kortet tar ledelsen...?

Lenke til kommentar

Så på prisguiden, og der ser jeg at hovedkort.no mangler.

Dere må prøve å implementere den web-shoppen i prisguiden, er jo faktisk 2 kroner billigere enn den billigste i prisguiden.

Uansett så skal ikke jeg ha et intel hk anyway... Da blir det nok socket A kortet. Det kom jo også ekstremt bra ut også.

Lenke til kommentar
hvem har gitt dette kortet terningkast 6 som det står i reklamebanneren?

det er jo missvising. kortet var jo stort sett dårligst av alle.

Var nForce2-kortet som fikk det.

da er det enda mer missvising da.

20030811_hovedkort_200x60.gif

"nytt hovedkort fra DFI får terningkast 6"

"it's party time!"

"DFI LanParty"

"intel©875p"

bare jeg som ser sammenhengen med denne reklamen og hovekortet

med navn "DFI Lanparty PRO875"

kunne egentlig tenke meg nforce2 kortet, men ikke til den prisen!

Lenke til kommentar
:o synest kortet var råttent ! spesielt utsendemessig! :evil:

Må si meg litt enig. Syns den orasje fargen var litt smakløs. Da er det gule mye bedre. Kunne nok kjøpt det om jeg hadde giddet å mekke vindu i kassa, og hadde trengt nytt hk nå.

De har heller ikke undervurdert omtalen av kortet... Bare les: Våre ukjente produsenter viser muskler i tester rundt om i Norge. Glem de "gode gamle" standardprodusentene, og ta en titt på utrolige bundler med vanvittig ytelse fra DFI!

Det fikk 6'er, og all ære for det, MEN

Lenke til kommentar

Prisen svei litt i meste laget til at det blir akkuelt å kjøpe hovedkortet, men, IMO, så blir kortet liggende litt etter i testene, men de forskjellene som vi ser, er egentlig ganske så små. Ta å se på grafene og ikke bare på ressultat-scoren. IDF-mobo'et ligger ikke så veldig lagt bak da..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...