CrackaBoi Skrevet 7. februar 2002 Del Skrevet 7. februar 2002 Har fått et nytt videokamera (Sony PC115) og skal redigere det jeg filmer på PC-en. Har gjort det en del før. Jeg har Adobe Premiere 6. Så jeg trenger et firewirekort som støttes av adobe premiere 6. Hvilket bør jeg kjøpe? Takker....... Lenke til kommentar
blubi Skrevet 7. februar 2002 Del Skrevet 7. februar 2002 Hei, fordelen med Premiere 6,0 er at det støtter de fleste IEEE1394 kort. Jeg har et billig Pinnacle kort som fungerer utmerket med Premiere (Pinnacle StudioDV, ca 1000kr) Lenke til kommentar
Akke Skrevet 7. februar 2002 Del Skrevet 7. februar 2002 Premiere støtter til og med det crappy TV-kortet mitt! Lenke til kommentar
CrackaBoi Skrevet 8. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2002 OK, så premiere støtter det meste. Men jeg skal kjøpe dette på databutikken.com. Kan dere plz sjekke hva de har der av red. kort under skjermkort-->redkort. De har mye fra pinnacle, canopus og raptor. Hadde vært kjempebra hvis dere kunne gi noen anbefalinger blant disse. Har tenkt å bruke rundt 1000,- takker Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 8. februar 2002 Del Skrevet 8. februar 2002 Hei! Veit ikkje heilt kva du skal bruke og kva som blir støtta i Adobe Pemiere men,har ein følelse av at Premiere støtter dei leste kort.. Har sjølv eit annalogt videokamera.Bruker Pinnacle dc10plus og det fungerer fint...Endelig har Pinnacle levert ein beta versjon av drivere som støtter win2000 og XP :wink: Lenke til kommentar
snesoey Skrevet 8. februar 2002 Del Skrevet 8. februar 2002 Du kan jo ta en titt her først. http://www.adobe.com/products/premiere/6cards.html og her http://www.adobe.com/products/premiere/uns...ortedcards.html [ Denne Melding var redigert av: snesoey på 2002-02-08 09:33 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå