Gå til innhold

Hva kan jeg få?

Anbefalte innlegg

Jeg skal selge dette, hva kan jeg få for det, ved salg.

KABINETT: FRACTAL DESIGN R3 BLACK

HK: ASUS M4A79-T Deluxe

CPU: AMD PHENOM II X4 965 3.4GHZ BLACK EDITION

HDD:WESTERN DIGITAL VELOCIRAPTOR 300GB

RAM:2 X CORSAIR 4gb (KIT) DDR3 1600MHz (8GB)

Mangler kun et skermkort og en strømforsyning, så har er det jo fortsatt en bra pc.

Noen tips på hva jeg kan legge den utfor på finn.no

GLEMTE WIN 7 HOME EDITION NORSK OEM VERSJON 64 BIT - FØLGER MED DA DET ER LÅST TIL HOVEDKORT

Endret av amd-amd
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

2000,- kanskje?

Men du får nok solgt den lettere om du gjør den til en komplett PC.

Da er det plutselig mange fler som vil kjøpe den.

Selger du en uferdig maskin er det kun de med datakunnskaper som vil kjøpe.

Og ikke glem å lag en god og utfyllende annonse hvis du legger den ut på finn. En god annonse har mye å si.

Endret av Bibow
Lenke til kommentar

Solgte selv gamle pcdeler for en stund siden, og fikk solgt Fractal R3 for ca 500, AMD965BE for 800, ASUS M4A89GTD PRO-USB3 for 800 og noe billig 4GB RAM for 200.

Du kan godt ta en titt på finn-annonsene jeg brukte! :)

Prosessor, Hovedkort, RAM, Skjermkort, Kabinett og div annet pc utstyr selges!

Kabinett, Prosessorkjøling og Vifter selges! Fractal Design R3 + Coolit Vantage.

Ser at folk sier at det er vanskelig å selge PC-deler (altså ikke en hel maskin), og jeg er ikke helt enig i dette. Har solgt deler tidligere også, og det har ikke vært noe stort problem.

Lenke til kommentar

Tja, det er jo en stor ulempe at denne maskinen ikke har PSU og Skjermkort, sånn sett så vil jo hvermansen ha en totalt ubrukelig pc med mindre han vet hvordan man fikser sånt og dermed så sitter du igjen med folk som vet hva man gjør og hvor mye man kan forvente å betale for slike komponenter.

For å si det på en annen måte, du er litt optimistisk om du tror du får solgt dette i det hele tatt , i dag får man et sabla bra Intel 2500 oppsett for noen skarve tusenlapper mer så jeg må absolutt si at det fort kan bli vanskelig å få solgt det.

Du har nok langt større nytteverdi av å fikse denne pcen og bruke den til noe lurt, med noen justeringer kan du fort få til en pc som bruker lite strøm og som kan fungere som en HTPC og mye mye annet!

Prismessig tipper jeg at du må gå ned til 1500KR for å få snart napp. Er du heldig går det med 2000 - 2500 men du får bare prøve litt å se hvordan det går, men obs pass på at du ikke venter for lenge for da faller jo prisene enda mer.

Lenke til kommentar

Her er det jeg har liggende fra en gammel pc, som gjør at jeg kan selge den komplett

Skjermkort xfx geforce 7900gt

strøm : Northq 500w

ekstra hardisk 300gb

Vil dette påvirke noe, da er det jo bare å hive strøm på og bruke den, regner jo med at skjermkortet her blir en enorm flaskehals....?

Hvordan blir det eventuelt om jeg beholder amd 965 og bygger meg en htpc, er det noe dugende med denne strømforsyningen, og dette skjermkortet? Hardisken er som jeg ser sata 2 så denne er vel høyst brukende fortsatt.

Til info, i denne gamle pc-en så står det et msi 939 socket hovedkort og en amd athlon 64x2 4200+ 2.2ghz. Regner med at denne er bare å ramme inn på veggen.?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...