ellipsis Skrevet 16. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2011 Hei! Har en lillesøster som er helt gal etter JB og som en god storebror tenkte jeg å kjøpe en t-skjorte eller genser med han på. Pga. julerushet hos posten så er det ikke sikkert at jeg rekker å få en vare hvis jeg bestiller den på nett før jeg drar hjem til jul (kanskje ikke en god storebror alikevell?) Så vet dere om noen sted i Oslo som kan selge slikt? Gjerne en musikk shappe som har alt. Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 17. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2011 (endret) Du er en god storebror om du lar være å kjøpe noe JB. Uansett tviler jeg på at en merchbutikk selger noe JB-stash, unge jenter er vel ikke helt målgruppen deres. Endret 17. desember 2011 av b0nn3 Lenke til kommentar
ellipsis Skrevet 17. desember 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. desember 2011 Du er en god storebror om du lar være å kjøpe noe JB. Uansett tviler jeg på at en merchbutikk selger noe JB-stash, unge jenter er vel ikke helt målgruppen deres. Sant sant, hater han fyren der.. Er vell for kaldt til at de bodene som er ute også er borte nå? Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 18. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2011 Most likely. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå