Gå til innhold

Spørsmål ved kjøp av brukt PS2

Hidden

Anbefalte innlegg

Jeg vet at det ligger en PS et eller annet sted i huset, og FF 7 et annet sted.. det er bare et tidsspørsmål før jeg river ned huset for å finne og føre disse to skattene sammen igjen for en fjerde gjennomgang :D

Men nå er jeg helt sjuk etter å spille de nyere FF spillene.. og for dem må man ha en PS2. Final Fantasy og GT serien er de eneste grunnene til at jeg vil ha PS2, uten å overdrive.

Så, når jeg kjøper en brukt PS2, virker det å være vanskelig å finne en som ikke kommer med en masse spill jeg aldri vil spille, og dessuten er det ofte bare en bunke piratkopier, og eieren skrur prisen opp på tross av dette (bare sjekk QXL).

Spiller det noen rolle hvilken edition av PS2 jeg kjøper? Såvidt jeg vet finnes det opptil fler. Jeg skal ikke modde den, og jeg har ikke tenkt å koste på den nettverk. Kanskje et ratt og pedaler, og HD. Final Fantasy XI skal spilles på PC'en. Så er det da det samme hvilken jeg kjøper, den må ikke være fra en bestemt produksjonsserie eller noe?

På forhånd takk for svar. Jeg vil også etterhvert kjøpe Gamecube og muligens X-Box (GC for Zelda), time will show. Har ikke egen TV for tiden så..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...