Gå til innhold

The Avengers 2012 Spoiler Alert !

Eriksendrul

Anbefalte innlegg

Hallo til alle dere Marvel fans der ute . Jeg vet ikke åssen det er med dere men jeg gleder meg hvertfall til The Avengers kommer i 2012.

De skal ha med flere av de kjente Heltene fra film og 3 andre som er bedre kjent fra den orginale Marvel tegneserien og tegnefilmene

Her er Trailer !

http://www.youtube.com/watch?v=tJLRH7Mqo_E

Denne filmen kommer til og bli helt rå trur jeg

------------------------------------------------------------------------------

med disse som skuespillere ??? hva kan slå feil ?

Samuel L. Jackson som Nick fury !

Chris Evans som Captain America ! (Spilte også i film med samme navn)

Chris Hemsworth som Thor ! ( Spilte også Thor i film med samme navn)

Robert Downey Jr. Som Tony stark , Bedre kjent som Iron Man ! ( Spilte også i Iron Man filmene)

Jeremy Renner som Hawkeye ! ( En av mine favoritt marvel figurer)

Scarlett Johansson som Black widdow ! (så vidt jeg vet så blir dette Scarlett Johansson første marvel film)

Sist og hvertfall ikke minst Lou Ferrigno som The Incredible Hulk ! (Dette er ikke samme skuespiller som har spilt i Hulk 1 og 2 , blir spennende og se åssen han tar denne rollen)

------------------------------------------------------------------------------

Det som har gjort at jeg venter så veldig og gleder meg som en liten drittunge til denne filmen er forøverig alle siste marvel filmene som har kommet .

Du har

Captain America filmen som akkurat komm ut , I slutten av filmen møter Captain America Nick fury, Som da rekruterer han til The Avengers

I Iron man 2 filmen møter også Tony stark Nick fury og blir medlem av The avengers

I Hulken Filmen så møter Tony stark General 'Thunderbolt' Ross og sier

We are putting together a team
som da også er The avengers, Riktig nok er General 'Thunderbolt' Ross en "fiende" av Bruce banner (Hulken) men de sloss sammen i slutten av filmen

Dette er kanskje ikke noe hint til "The Avengers" men hvertfall i thor filmen , når loke blir forbanna og sender den vokteren (Den store greia av mettal som har sånn laser aktig angrep) ned til jorden for og drepe thor i det denne "maskinen" kommer til jorden og lander like ved der noen fra myndighetene står spør de med en gang om dette er noen form for våpenteknologi fra Tony stark , også kjent som Iron man . Dette bekrefter jo at selvom det er forskjelige filmer og at det er forskjelige helter filmen handler om så lever de fortsatt i samme univers om dere skjønner,

Altså , det de har gjort i disse filmene er på en måte og "bygge" opp under den kommende Avengers filmen , Iron man , Thor , Hulken ,Captain america . Alle disse var bra filmer ( synes jeg ) men på en måte føles alle filmene ut som en lang introduksjon av hver enkelte "helt" før de kastes inn i The avengers , og at det er på en måte en bakgrunns film av åssen de endte opp i The avengers ! Jeg ser hvertfall fram til og hilse på Black widdow , Hawkeye og Nick Fury som jeg har sett både på tegnefilm og lest om i tegne serier !

Hva er deres forventinger til denne filmen ? og kommer dere på mer som har vært i noen av filmene til overnevnte som har "hinta" til The avengers ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Scarlett Johansson som black widdow kan du hilse på i Iron Man 2.

Lou Ferrigno som Hulken kan du se her fra ca 2:00 ut

:p

Ja det er jo sant ! men Scarlet har vell ikke spilt som "helt" før ?

Viste ikke om den Lou ferrigno at han har spilt hulk heller ,

Men dette er vel ikke en Marvel Produksjon ?

Uansett :p Min tråd er rettet til marvel produksjoner som er "nye"

Endret av Eriksendrul
Lenke til kommentar

ja ok , Så foresten at Scarlet (Black widdow) hadde en litt større rolle i iron man 2 en hva jeg husket og at han er faktisk en stund sammen med Nick fury

og at Faren til Iron Man(Tony stark) altså Howard Stark var med og grunnla S.H.I.E.L.D (S.H.I.E.L.D Består av mange folk og sikkert "nivåer" men The avengers er jo bare "heltene" selvom de jobber i S.H.I.E.L.D) og forøvreig lagde maskinen som gjorde Captain America til det han her.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...