MrTomMa Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Hei. Noen som har peiling på indisk mat som kan gi noen tips til en tandoori chicken saus? Jeg finner ingen oppskrifter på selve sausen som skal til retten, bare marinaden. Er første gang jeg skal lage dette, så har ikke lyst å improvisere så alt for mye. Takk på forhånd Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 (endret) jeg har smakt en som er lagd fra bunn og en som kommer fra "Tandori Chicken" pakka til Toro For og være ærlig så var det ikke så veldig mye forskjell egentlig , Jeg synes den pakka du får fra toro er utrolig god , en av mine favoritt retter faktisk . Skjønner at du kanskje vil lage fra bunn av , Men om du bare vil ha sausen er den i Tandori Chicken pakka til toro også veldig god ! husker desverre ikke åssen den fra bunn ble laget . Hei. Noen som har peiling på indisk mat som kan gi noen tips til en tandoori chicken saus? Jeg finner ingen oppskrifter på selve sausen som skal til retten, bare marinaden. Er første gang jeg skal lage dette, så har ikke lyst å improvisere så alt for mye. Takk på forhånd joo ! jeg fant denne Tandoori Sauce: 6 tablespoons plain yogurt 7 tablespoons heavy cream 2 1/2 tablespoons ginger paste 2 1/2 tablespoons garlic paste 1 teaspoon ground cumin 1/2 teaspoon garam masala powder* 1 teaspoon saffron engeslk riktig nok men du får se om den hjelper To prepare the tandoori sauce: In a large bowl, combine the yogurt, heavy cream, ginger paste, garlic paste, cumin, garam masala, and saffron. Whisk everything together until it is well mixed. Rub the sauce evenly over the chicken legs and breasts, thoroughly covering the chicken. Cover and place in the refrigerator to marinate for 4 hours. Endret 16. desember 2011 av Eriksendrul Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå