tacomodo Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 (endret) Skulle til å kjøpe SWTOR når jeg så det at de faen meg har FORHÅNDSBESTILLINGSAVGIFT! Hva er det de tror? At jeg betaler MER for forhåndsbestilling!? Endret 16. desember 2011 av tacomodo Lenke til kommentar
Tørriss Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Skulle til å kjøpe SWTOR når jeg så det at de faen meg har FORHÅNDSBESTILLINGSAVGIFT! Hva er det de tror? At jeg betaler MER for forhåndsbestilling!? http://www.youtube.com/watch?v=VHhzi8PvDYw 7 Lenke til kommentar
Filamu Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Jeg skulle tidligere teste origin, og da så jeg dette. Totalt latterlig egentlig, ikke nok med at de er garantert et salg på tross av evt. dårlig kritikk så vil de ha ekstra for det . Er jo vanlig å gi noe ekstra med forhåndsbestillingen, og det er ikke uten grunn. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Var egentlig veldig åpen imot Origin/EA, men etter noen par problemer nå, så begynner jeg å mislike de sterkt. Siden det å lage en tråd om noe som egentlig skulle være smertefritt, er bare patetisk. 1 Lenke til kommentar
_NympH Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Da Steam først kom ut hatet jeg det, men Origin gir meg ikke ord sterk nok til å utdype for mye jeg har lyst å massakrére EA og resten av spillutviklere som går med på dette. Browser-based meny? Browser-based server browser? Aktivére retail spill? Mer ressurskrevende enn Steam (eksl. browser), men mindre features enn Steam? Nei, har alltid mislikt EA, mest pågrunn av nazi deadlines som får spillutviklere til å gi ut råtten dårlige release, men nå, mest av alt, Origin. Verste pisset jeg har vært borti. Selv Impulse og X-Fire er 10 ganger bedre enn Origin. 2 Lenke til kommentar
Occi Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Sikker på at du ikke får tilbake pengene når betalingen av spillet er ferdig eller noe slikt? Det har de som oftest på Gamestop og slikt. 1 Lenke til kommentar
ATLW Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Jeg vet ikke hvordan det er med pre-order og kanselere det på Origin... Så, skudd i mørket. Si at du forhåndsbestiller det, betaler 50/499,- _499 -050 =449 Du bestemmer deg for å kanselere, men, du får bare 449,- tilbake. Lenke til kommentar
Yoshii Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 EA suger, hehe, nå har jeg sagt det i flere tråder, bra det begynner og bli flere av dere som ser at EA suger Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Vil ikke si at EA suger, da de har veldig mange, veldig gode spill på lista si, men de har absolutt begynt å gjøre noen utrolig merkelige valg de siste årene. Lenke til kommentar
ArkArk Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 EA er i ferd med å grave seg helt ned...er det i det hele tatt grenser for hvor frekke de er? Var de litt lure så lå de litt lavt i terrenget nå,etter alle tabbene siste tiden. Men boikotter dem uansett jeg,så for min del kan de ta 500 kroner i forhåndsbestillingsavgift,kjøper ikke varene dems uansett Lenke til kommentar
ArkArk Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 (endret) EA suger, hehe, nå har jeg sagt det i flere tråder, bra det begynner og bli flere av dere som ser at EA suger Trenger man i det hele tatt støvsugere lenger,EA tar vel jobben greit.. Endret 18. desember 2011 av ArkArk 2 Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 19. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2011 Den avgiften kan EA stikke oppi ræva! Jeg skal tråle sjapper og nettet på jakt etter absolutt billigste sted! 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå