Gå til innhold

Hva i svarte, EA?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg skulle tidligere teste origin, og da så jeg dette. Totalt latterlig egentlig, ikke nok med at de er garantert et salg på tross av evt. dårlig kritikk så vil de ha ekstra for det :p.

Er jo vanlig å gi noe ekstra med forhåndsbestillingen, og det er ikke uten grunn.

Lenke til kommentar

Da Steam først kom ut hatet jeg det, men Origin gir meg ikke ord sterk nok til å utdype for mye jeg har lyst å massakrére EA og resten av spillutviklere som går med på dette.

Browser-based meny? Browser-based server browser? Aktivére retail spill? Mer ressurskrevende enn Steam (eksl. browser), men mindre features enn Steam?

Nei, har alltid mislikt EA, mest pågrunn av nazi deadlines som får spillutviklere til å gi ut råtten dårlige release, men nå, mest av alt, Origin. Verste pisset jeg har vært borti.

Selv Impulse og X-Fire er 10 ganger bedre enn Origin.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg vet ikke hvordan det er med pre-order og kanselere det på Origin... Så, skudd i mørket.

Si at du forhåndsbestiller det, betaler 50/499,-

_499

-050

=449

Du bestemmer deg for å kanselere, men, du får bare 449,- tilbake.

Lenke til kommentar

EA er i ferd med å grave seg helt ned...er det i det hele tatt grenser for hvor frekke de er? :nei:

Var de litt lure så lå de litt lavt i terrenget nå,etter alle tabbene siste tiden.

Men boikotter dem uansett jeg,så for min del kan de ta 500 kroner i forhåndsbestillingsavgift,kjøper ikke varene dems uansett :laugh:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...