Gå til innhold

Blir rød i ansiktet når jeg tar solarium. Hva bør jeg gjøre?


Anbefalte innlegg

Har begynt å ta solarium igjen :))) men jeg har ikke blitt noe brun i ansiktet, har vell heller blitt litt mere rød. Jeg tok sol 3 ganger denne uken, med henholdsvis 9,9 og 10,5 minutter hver gang. Er ganske rød i ansiktet fra før, så skal jeg justere ned tidene eller? Har forresten kjøpt meg en sånn solkrem, som var på automaten til brun og blid, noen som har testet den før og kan dele meningene sine om den? Kostet 390 kroner, så den må nå gjøre susen etter hvert, håper jeg! :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva? Er det en sammenheng mellom solarium og melkeprodukter?

 

Nei, poenget var nok at alt nå i dag kan gi kreft, i følge forskere.

 

Tror rett og slett vi må slutte og leve fordi vi alle kommer til å dø av kreft, skal vi tro dem.

 

Var selvfølgelig ment som en spøk. Men solarium er skadelig, og jeg er så glad for at jeg har sluttet helt.

Lenke til kommentar

Selvbruning ser bare latterlig ut i de fleste tilfeller, siden ingen klarer å moderere seg. Det ser ut som om man har smørt inn trynet i drit. Tar man sol vil man i det minste stoppe å bli brun etter en stund (man blir ikke svart som en neger uansett hvor mye man tar) …

 

Ellers er kostholdet, aktivitetsmengden, alkohol- og tobakksforbruket til nordmenn flest mye værre for helsen enn det et par ukentlige runder i homogrillen er …

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...