fantaorange50ore Skrevet 16. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2011 Har begynt å ta solarium igjen )) men jeg har ikke blitt noe brun i ansiktet, har vell heller blitt litt mere rød. Jeg tok sol 3 ganger denne uken, med henholdsvis 9,9 og 10,5 minutter hver gang. Er ganske rød i ansiktet fra før, så skal jeg justere ned tidene eller? Har forresten kjøpt meg en sånn solkrem, som var på automaten til brun og blid, noen som har testet den før og kan dele meningene sine om den? Kostet 390 kroner, så den må nå gjøre susen etter hvert, håper jeg! Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 16. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2011 Solkrem til 390 kr?! Håper den inneholdt mye krem, for det var svindyrt. Siden du er blitt rød , har du antakelig blitt solbrent. Vent til huden blir bra igjen før du soler deg mer Lenke til kommentar
de123456789 Skrevet 16. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2011 Slutt å ta sol hvis du er glad i huden din. Det er mitt tips. 6 Lenke til kommentar
fantaorange50ore Skrevet 16. desember 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. desember 2011 Huden har nesten alltid vært rød til meg mest i puberteten, men nå har den blitt mindre rød noen plasser, muligens litt mere rød på nese,pluss at jeg har blitt kvitt en del kviser. Jeg tenkte jeg skulle ta solarium 2 ganger i uken, men er usikker på hvilken tid som passer best til meg. solkremen heter; Glam Black Bronzer playboy 250ml Lenke til kommentar
fantaorange50ore Skrevet 16. desember 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. desember 2011 denne her er det : http://www.performancebrands.com/info.php?id=161 Bare at flasken min ser annerledes ut! Lenke til kommentar
Sebastilurio Skrevet 18. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2011 (endret) Hva med å slutte? Du øker sjangsen for å få hudkreft med 50% hvis du tar solarium èn gang i måneden. Endret 18. desember 2011 av sebastifuck 3 Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 18. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2011 Hva med å slutte? Du øker sjangsen for å få hudkreft med 50% hvis du tar solarium èn gang i måneden. Det er egnetlig ett veldig missledende tall. Si at det er 0.05% sjangse for og få kreft, da blir det da 0.075%. skriv heller det, 50% og 100% er alt for missledende. 1 Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 19. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2011 Det er ganske LOL å ta sol. 1 Lenke til kommentar
oxox Skrevet 23. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2011 Vil man få resultater av å sole seg 20minutter i uken ?( solarium) Lenke til kommentar
OJ Doe Skrevet 23. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2011 Ja. Ellers, til the haters; Melk øker sjansen for kreft med 20%. Lenke til kommentar
de123456789 Skrevet 23. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2011 Hva? Er det en sammenheng mellom solarium og melkeprodukter? Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 28. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2011 Hva? Er det en sammenheng mellom solarium og melkeprodukter? Nei, poenget var nok at alt nå i dag kan gi kreft, i følge forskere. Tror rett og slett vi må slutte og leve fordi vi alle kommer til å dø av kreft, skal vi tro dem. 1 Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 28. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2011 Det som burde være et poeng er å ikke lese på Side2. Lenke til kommentar
de123456789 Skrevet 28. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2011 Hva? Er det en sammenheng mellom solarium og melkeprodukter? Nei, poenget var nok at alt nå i dag kan gi kreft, i følge forskere. Tror rett og slett vi må slutte og leve fordi vi alle kommer til å dø av kreft, skal vi tro dem. Var selvfølgelig ment som en spøk. Men solarium er skadelig, og jeg er så glad for at jeg har sluttet helt. Lenke til kommentar
Dinmotecom Skrevet 29. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2011 Slutte å ta sol!!!!! ;-) Smør deg med selvbruning innimellom i stede! Da slipper du tidligere aldring, solskader i ansiktet, og i værste fall hudkreft. Er du rød i hele ansiktet? Eller bare deler av det? 1 Lenke til kommentar
Atmosphere Skrevet 30. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2011 Selvbruning ser bare latterlig ut i de fleste tilfeller, siden ingen klarer å moderere seg. Det ser ut som om man har smørt inn trynet i drit. Tar man sol vil man i det minste stoppe å bli brun etter en stund (man blir ikke svart som en neger uansett hvor mye man tar) … Ellers er kostholdet, aktivitetsmengden, alkohol- og tobakksforbruket til nordmenn flest mye værre for helsen enn det et par ukentlige runder i homogrillen er … Lenke til kommentar
de123456789 Skrevet 30. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2011 Jeg har brukt selvbruning i mange år, og aldri blitt "tatt". Det viktige er å bruke en bra selvbruning, og ikke en man kjøper i en dagligvareforretning. http://www.hildechristina.com/selvbruning-%E2%80%93-steg-for-steg Men jeg har selvfølgelig sett mange skrekkelige eksempler... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå