Eriksendrul Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 (endret) Jeg la battlefield 3 på hylla for noen uker siden , tenkte og prøve expansion packen nå , Men jeg får ikke spilt ordentlig Det er en "bugg" eller noe som gjør at hver gang jeg ligger så reiser han seg random opp igjen , og om jeg står så setter han seg ned noen ganger når jeg løper så plutslig går han på huk Har ingen ide om hva som er feil her , Men jeg har bra forbindelse , lav ping har prøvd på servere fra norge og mange andre steder . får ikke liggi og brukt sniper om characteren min skal bare plutslig reise seg opp , heller ikke prøve og løpe etter noen fordi han plutslig går på huk ,. Håpløst og spille sånn . Noen ide ? Btw så prøvde jeg bf3 forum men får ikke logga inn der , vil ikke ta meg videre når jeg trykker log in Endret 16. desember 2011 av Eriksendrul Lenke til kommentar
greenman Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Bruker du scrollehjulet til å gå i prone eller crouche? Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Har du joystick? Unbind alt unødvendig . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå