Rolf Kristensen Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Queen Mary 2 ved Filtvet Bildet er fjernet. Beskrivelse: En liten "hurtig manipulasjon". Skipet passerte riktig nok Filtvet, men ikke på samme tidspunkt som da jeg tok bilde av fyret. Dessuten er det speilvendt...det er også bokstavene på skipet Evalueringsnivå Tips: Jeg ønsker tanker rundt hva som trekker bildet opp og forslag til forbedringer. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Hehe..så det ikke før jeg leste att skipet var lagt til.Godt jobbet..men siden bokstavene ble speilvendt,hvorfor da ikke legge inn ett nytt navn..ROLF feks;) Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 16. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2011 Takk for hyggelig kommentar og tips Jan Erik Lenke til kommentar
Magnarb Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 fin manipulasjon, men det slo meg litt at solen skinner på skipet, men ikke på fyret, er jo ikke kjent i området, så for alt jeg vet ligger kanskje fyret i skygge. Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 16. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2011 Takk for det Magnarb ! Du har helt rett, lyset blir ikke helt riktig her. Jeg kunne sikkert bearbeidet det mer i PS, men det er dette med tollmodighet da Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Nydelig bilde på alle måter! Lenke til kommentar
Tokke Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Sjov og fin manipulation. Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 17. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2011 Takk Karl-Ivar og Websters for hyggelige tilbakemeldinger Lenke til kommentar
Håkon Øvermo Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Se her ja storfint besøk, knall dette RBK, så flaks at du var der da, he he. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg