NiceManiac Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Hjelp! jeg visste ikke hvor jeg skulle poste dette, så jeg satte det her. Jeg har et problem med min MSI GX740 gamer pc. Pc'en er kjøpt På elkjøp, i romjula 2010, og har vært til reperasjon to ganger. men problemet er: Nettverkskortet på pc'en funker ikke som det skal... Nettverkskortene som er installert i pc'en er som følger: -Realtek PCIe GBE Family Controller -802.11bgn 1T1R Mini Card Wireless Adapter problemet er at den plutselig mister tilkoblingen til enkelte nettverk, og da bare forsvinner nettverket fra "Koble til" menyen. dette skjer selv om jeg sitter bare 30 centimeter fra routeren... her er noen screenshots av feilsøkingene jeg har gjort: dette skjer VELDIG ofte... og det ender med at systemet restarter Nettverkskortet, og da virker det i ca. 5 minutter, så skjer det samme igjen. dette skjer også iblant... og det samme er løsningen, restarte nettverkskortet, helt uten hell. SÅ: jeg håper at det er noen her på forumet som kanskje har hatt det samme problemet, og/eller vet en løsning. ~Sebastian Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 (endret) Legg inn den første driveren i listen her. Den er driver fra de som lager databrikken på det trådløse nettverkskortet ditt. http://www.ralinktec...port.php?sn=500 Endret 18. desember 2011 av Jan Skrotnes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå