mobilen.no Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Men les dette før du installerer den. Alfaversjon av ny Android til Xperia Lenke til kommentar
oleost Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Fantastisk dårlig av mobilen.no denne artikkelen. Her slipper Sony en alfa versjon, i stor grad for å mest sannsynlig for å tilfredstille folk som liker og rote med mobilene sine og for "hackerene" slik at dei gjerne kan utvikle videre. Og dere klare omtrent å få det til å fremstå negativt 2 Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 (endret) Sitat forfatterinfo Espen har dekket telebransjen tett i 13 år, og er den journalisten i Norge som har testet flest mobiltelefoner. Han har jobbet som nyhetsjournalist og programvert i TV3 og ABTV, i tillegg til TV-produksjon i Strix. I dag tester han mobiltelefoner og nettbrett for Mediehuset Tek. Denne informasjonen tror jeg faktisk ingenting på etter å ha lest artikkelen.. Endret 16. desember 2011 av Xander^ Lenke til kommentar
Ursa Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 skjønner godt at Sony prøver å redde telefonene sine. Har Arc S nå, og det er så grønnjæ**ig fullt av bugs at det er vanskelig å skjønne at jeg har betalt penger for å "bruke" denne programvaren. Jeg gir Sony terningkast 6 for maskinvaren, og terningkast 1 for programvaren. For eksempel: -hvorfor laster Arc S ned alle oppdateringer i market samtidig, når det for hver gang er 2 nedlastinger samtidig ALLTID (uten unntak) ødelegger wifitilkoblinga, som da må starte på nytt? -hvorfor er market-oppdateringa første oppdatering man får lov å laste ned, når man nettopp har avinstallert nevnte oppdatering for å i det hele tatt få wi-fi til å fungere? -Hvorfor har alle sms-appene ABSURDE minneproblemer, som får deg til å føle at du har mark i prosessoren og kreft i hud, hår og prostata når du skal legge til flere mottakere av en sms? -Hvorfor synes Sony at en app (let's golf) på 50 MB som må lastes ned, er en god app som du ikke får lov å avinstallere, sammen med kanskje 10-15+ apper som alltid kjører i bakgrunnen og ødelegger minnet ditt (både maskinvare og mentalt) for eksempel eksemplariske "friends' games and apps" som alltid dukker opp i advanced task killer? Dette er nok en flame i feil tråd, men det var sånn passe relevant. Det positive her er at Sony er ute i bedre tid enn jeg ville trodd. La oss håpe at ICS redder denne telefonen fra å være en ekte, sluskete kuruke. Lenke til kommentar
miXer Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Ikke bare har dem gitt ut en mobiloppdatering i rullestol, men i tillegg så har dem lagt på det fantastisk grufulle skallet sitt. Kan ikke telefon produsenter skjønne at egne skall ikke lenger skal brukes? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg