Joachim_F Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Insektene angriper PC, mens Joe Danger inntar Xbox 360. Les hele saken Lenke til kommentar
samco Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Joe danger var decent forbredra versjon Lenke til kommentar
Blank_File Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Styr langt unna Flatout. Det var en tragedie fra ende til annen. Gleder meg til å teste Joe Danger! 1 Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Jeg likte ikke bildet i artikkelen, jeg trodde det var nytt half life i 0,5 sekunder. 2 Lenke til kommentar
Te'om Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Jeg likte de tidligere Flatout-spillene, men et raskt blikk på traileren til det nye viste umiddelbart at det ikke var et skikkelig Flatout-spill. Det ser rett og slett utrolig dårlig ut. Lenke til kommentar
saproe Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Hva med Cobalt? Men kan vel hende at det kommer i neste ukes artikkel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå