catsam Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Bruker download-program for å ta ned filer fra Youtube. Noen som vet hvordan jeg kan konvertere til rene musikkfiler for bruk til avspilling på CD-spiller? Skal brukes for å lære noen låter, enklere på denne måten. Lenke til kommentar
Occi Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 (endret) Søk etter "flv to mp3" på Google om du allerede har lastet ned videoer som da sannsynligvis er i .flv (flash) format. Om du har konvertert de underveis til .avi el.l. så resulterer det ofte i betydelig kvalitetstap som kan være en stor bummer. Tror ikke dette er tilfellet om man tar ut lyden og lager en .mp3 av det. Grunnen til at jeg ikke fant noe slikt til deg selv var at jeg bruker Linux og kan dermed ikke gå god for noen, merk at det er mye scam og spyware i slike programmer! Sjekk ut kjente sider som filehippo og slikt først! Har også flyttet tråden og endret til en mer beskrivende trådtittel. Endret 16. desember 2011 av Occi Lenke til kommentar
catsam Skrevet 16. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2011 Det gikk kjempefint. Fant muligheten til å konvertere direkte fra Youtube til MP3. Takker for utrolig rask og fin hjelp! Lenke til kommentar
Jekay Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Last heller ned Songr, der kan du lime inn linken fra youtube og lagre som .mp3 Lenke til kommentar
burndrinker Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Man kan jo også bare droppe ekstra programmer og bruke denne funker fett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå