Gå til innhold

Boreal og jobb interjuv.

Anbefalte innlegg

Jeg er i vanlig jobb. Utsatte min vanlig lunsj pause fra 11.30 til 12.30-13.15.

Reiste fra jobben min 12.20. og sted, turen tar normalt 5minutter med kjøring til Klubbgata 1.

Vel framme, finner jeg ingen parkeringsplasser ledig i korttids parkering, kjører inn inn klubbgata 1, og kun 2 parkeringsplasser oppmerket boreal.

Begge 2 var opptatt, 12.28. Jeg måtte da pent kjøre rundt og finne en annen parkerings plass langt fra klubbgata,

Det tok meg 5 minutter gange til klubbgata 1. 1 minutt opp heisen til 4 etasje, enda et minutt til å lete fram til rett rom.

12.39 ringer jeg på, 12.38 gikk en mann ut av døren til Boreal sin kontor(IT sjef fikk jeg beskjed om)

12.40 får jeg beskjed om at det ikke var akseptabelt at jeg kom sent! Med den begrunnelsen om at IT sjefen hadde forlatt kontoret??????

Spørsmålet mitt er, hva er dette for noe??

Fikk ingen spørsmål om hvorfor jeg var sen?

Kun en hissig og arrogant oppførsel mot meg.(Holdning fra Marit)

Som om eg skulle straffes...

NULL tolereanse i en nokså stor by for å komme noe minutter for sent??

Trenger dere kanskje ikke IT konsulent lenger…..

Stiller meg helt spørrende til måten jeg ble behandlet på!

Tenk på alle de gangene jeg og evt. min kone har stått og ventet på bussene deres!

Endret av comtruss
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er i vanlig jobb. Utsatte min vanlig lunsj pause fra 11.30 til 12.30-13.15.

Reiste fra jobben min 12.20. og sted, turen tar normalt 5minutter med kjøring til Klubbgata 1.

Vel framme, finner jeg ingen parkeringsplasser ledig i korttids parkering, kjører inn inn klubbgata 1, og kun 2 parkeringsplasser oppmerket boreal.

Begge 2 var opptatt, 12.28. Jeg måtte da pent kjøre rundt og finne en annen parkerings plass langt fra klubbgata,

Det tok meg 5 minutter gange til klubbgata 1. 1 minutt opp heisen til 4 etasje, enda et minutt til å lete fram til rett rom.

12.39 ringer jeg på, 12.38 gikk en mann ut av døren til Boreal sin kontor(IT sjef fikk jeg beskjed om)

12.40 får jeg beskjed om at det ikke var akseptabelt at jeg kom sent! Med den begrunnelsen om at IT sjefen hadde forlatt kontoret??????

Spørsmålet mitt er, hva er dette for noe??

Fikk ingen spørsmål om hvorfor jeg var sen?

Kun en hissig og arrogant oppførsel mot meg.(Holdning fra Marit)

Som om eg skulle straffes...

NULL tolereanse i en nokså stor by for å komme noe minutter for sent??

Trenger dere kanskje ikke IT konsulent lenger…..

Stiller meg helt spørrende til måten jeg ble behandlet på!

Tenk på alle de gangene jeg og evt. min kone har stått og ventet på bussene deres!

Når du merker at du blir for sen, ta opp tlf, forklar hvorfor. Case solved i 99% av tilfellene. Du forstår vel hvorfor det er uakseptabelt å komme for sent?

Lenke til kommentar

Å komme for seint i ett jobb-intervju, der du faktisk skal prøve å selge deg selv, er absolutt ikke godt motatt.

Ihvertfall ikke om du ikke ringer å sier ifra, hadde du ringt hadde det antagelig ikke vært noe problem.

Å komme for sent uten å si ifra viser dårlig holdning, du burde ha dratt lenge før du faktisk gjorde og heller ventet i bilen om du var alt for tidlig ute...

Antar du skulle være der 12:30?

Endret av aklla waits for alice
Lenke til kommentar

Enig med de andre som svarer her. Det er faktisk helt uakseptabelt å ikke kommer tidsnok til et intervju, spesielt om du ikke sier i fra på telefon om du mot formodning skulle bli for sen.

En annen ting som gjør det enkelt å unngå slike tidsklemmer...ta intervjuet etter DU er ferdig på jobb. De har ingen rett til å diktere når du må komme. Om de ikke er fleksible, så får det heller være. Jeg har ikke til dags dato opplevd å ikke få det som jeg vil når jeg sier at jeg kun tar intervjer etter klokken 16 f.eks, spesielt i disse dager hvor det skrikes etter IT konsulenter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...