Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

PL: 18.12.11 Manchester City v Arsenal, Etihad Stadium

Xanman

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

GERVINHO??!?!?

Hahahaha, NASRI MOTM? Her snakker vi lillebrorkompleks.

Fullt fortjent. Nasri eide midtbanen i dag. Se hvor mange av sjansene til City han var 3.sist på så ser du hva jeg mener.

Husker bare verdens enkleste pasning som han misset totalt på jeg.

Det skjer de beste. Fabregas hadde også slike. Husker du mot Barca?

Lenke til kommentar

Jaja, vi ga City en god fight i dag som fort kunne endt annerledes. Dowd dømmer ikke straffe på en klar, klar hands, noe som er jævlig irriterende.

En ting som kommer veldig klart frem i denne kampen er mangelen på bredde vi har. Vi har ingenting vi kan sette innpå som virkelig kan forandre kampen.

Lenke til kommentar

En ting skal sies, vi gjorde en bra jobb idag. Vi møter tittelleder på bortebane og gir de kamp til døra. Kunne like gjerne vært vi som tok med 3 poeng idag. Denne kampen svingte så mye at det kunne vært mulig. Jeg syns Wenger bruker feil bytter idag. Bønna og Chamakh hadde vært bedre. Mye bedre.

Lenke til kommentar

Det gikk jo bedre enn forventet, men likevel et surt tap.

Vil gi kred til laget i dag for hvordan de jobber defensivt, og den bakre fireren var gode frem til Miquel kom på.

Walcott var virkelig dårlig i dag, og jeg skjønner ikke hvor lenge han skal være et godt alternativ på kanten i slike kamper når han ikke eier teknikk eller innleggsfot.

Synd vi ikke får straffe, men jeg må si jeg prinsipiellt i mot å dømme straffe på slike hands der det er tydelig at spiller prøver å unngå det.

Var ingen viljehands slik jeg ser det, så greit nok å ikke dømme. Vi tapte på ingen måte denne kampen grunnet noen dommer.

Litt ambivalent følelse man sitter igjen med, for fryktet stygge siffer og er lettet det bare ble med ett i mot.

Så er man skuffet man ikke ytnyttet mulighetene bedre da vi fikk dem, og fordi vi gjør for mange feil og dårlige enkeltprestasjoner som gjør at vi taper.

Lenke til kommentar

Synd vi ikke får straffe, men jeg må si jeg prinsipiellt i mot å dømme straffe på slike hands der det er tydelig at spiller prøver å unngå det.

Var ingen viljehands slik jeg ser det, så greit nok å ikke dømme.

Helt uenig. Han har hånden inntil seg og så tar han bevisst hånden litt ut for å stoppe ballen.

Lenke til kommentar

Var ingen viljehands slik jeg ser det, så greit nok å ikke dømme.

Helt uenig. Han har hånden inntil seg og så tar han bevisst hånden litt ut for å stoppe ballen.

Da ser vi situasjonen forskjellig. Han rekker ikke tenke og prøver å få armen unna slik jeg ser det.

Lenke til kommentar

Er det bare jeg som ser hvilket kvalmt drittlag City er? Aldri har jeg sett spillere kaste seg så lett. Dowd ga de jo faenimeg frispark for alt og vi fikk absolutt ingenting. Selg Walcott , Arshavin og Djouro. Gervinho var ikke så ille; det mangler bare på avslutninger. Per er som vanlig livsfarlig i sin egen 16-meter.

Hadde jeg vært City-fan ville jeg vært virkelig flau.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...