-Lasse Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Lurer på om det er bedre å spille med 10 mann enn å ha Arshavin på. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 (endret) Håper så jævlig at Wenger åpner lommeboka i januar. Don't get me wrong.. dette er temmelig brukbart mtp. hvordan City har prestert i Premier League hittil, men dette Arsenal laget er ikke tittelkandidater. Vi mangler pdd. en klassespiller på midtbanen som bidrar offensivt. Ramsey er langt unna og Wilshere kan vi egentlig ikke regne med denne sesongen. Attpåtil har vi dårlig dekning på kantene og på topp. Samt at dekningen på venstreback og høyreback består av en 19-åring med 11 kamper/innhopp på øverste nivå og en kjeks til de grader. @lasse Så lenge han spiller på venstrekanten så. Endret 18. desember 2011 av Stefan_B Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Arshavin er katastrofe. KATASTROFE. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Vanvittig provoserende å måtte bruke 90 minutter av søndagen min på å se dette møkkalaget City. Vet ikke om jeg skal le eller gråte over City-fansen som synger sanger til alle rentboysa, som ikke kunne gitt mer faen i klubben. Horeklubb. Blir kvalm. 2 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Tittelkampen er selvsagt kjørt. Det er 4.plass vi må fokusere på, selv om det sannsynligvis blir å kjempe mot Pool om en 5.plass. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Dvergen må selges. Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 OIOIOIOIiiiiiiooooooooooooo FAEN SÅ UBRUKELIG GERVINHO ER Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Vanvittig provoserende å måtte bruke 90 minutter av søndagen min på å se dette møkkalaget City. Vet ikke om jeg skal le eller gråte over City-fansen som synger sanger til alle rentboysa, som ikke kunne gitt mer faen i klubben. Horeklubb. Blir kvalm. 1 Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 NÆRMER SEG! Helt ufattelig så tynn stall vi har! Benayoun syns jeg ikke bør komme inn på et sånt tidspunkt. Jobber hardt og er trygg med ballen, men er ingen match vinner. Arshavin har det i seg, men får ikke til noe for tiden. Utrolig frustrerendes. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 GERVINHO??!?!? Hahahaha, NASRI MOTM? Her snakker vi lillebrorkompleks. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Dette blir nok et tap dessverre, men i det minste så ga vi City en god kamp om poengene. Håper virkelig på Götze, Henry og en venstreback i januar. Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 OIOIOIOIiiiiiiooooooooooooo FAEN SÅ UBRUKELIG GERVINHO ER Begynner å irritere med litt over det svake endeproduktet hans. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 GERVINHO??!?!? Hahahaha, NASRI MOTM? Her snakker vi lillebrorkompleks. Fullt fortjent. Nasri eide midtbanen i dag. Se hvor mange av sjansene til City han var 3.sist på så ser du hva jeg mener. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Vanvittig provoserende å måtte bruke 90 minutter av søndagen min på å se dette møkkalaget City. Vet ikke om jeg skal le eller gråte over City-fansen som synger sanger til alle rentboysa, som ikke kunne gitt mer faen i klubben. Horeklubb. Blir kvalm. 2 Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 (endret) HELT VANNVITTIG AT DET STÅR 1-0. Fittelag. Jævla stolt av gutta i dag. Dowd er forskjellen på lagene i dag. GERVINHO??!?!? Hahahaha, NASRI MOTM? Her snakker vi lillebrorkompleks. Fullt fortjent. Nasri eide midtbanen i dag. Se hvor mange av sjansene til City han var 3.sist på så ser du hva jeg mener. Dette sier du bare fordi han er ex-Arsenal. Nasri var pissnervøs og spilte en helt gjennomsnittelig kamp. Endret 18. desember 2011 av Vestaa Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Den så jeg i mål fra Verms... 1 Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Synd at en så god spiller som Van Persie må spille med så mye dritt. 2 Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 GERVINHO??!?!? Hahahaha, NASRI MOTM? Her snakker vi lillebrorkompleks. Fullt fortjent. Nasri eide midtbanen i dag. Se hvor mange av sjansene til City han var 3.sist på så ser du hva jeg mener. Husker bare verdens enkleste pasning som han misset totalt på jeg. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå