Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

PL: 18.12.11 Manchester City v Arsenal, Etihad Stadium

Xanman

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Snytt for straffe? Svaret er: nei.

Rundtspilt av City? Svaret er: ja.

Selvfølgelig ble vi rundspilt ditt jævla troll. Figuren vi gjorde mot City er sannsynligvis den beste som er gjort denne sesongen i PL utenom Chelsea sin forrige uke. Wenger traff ganske spot on på tactsa, det eneste som mangla var effektivitet og backer. Det fakta at vi hadde to midtstoppere på back hemma oss ganske så mye fordi hver gang de pusha fram som er svært essensielt for oss så ble det store rom bak dem og de slet veldig med å dekke det. Når Djourou atpåtil røyk ut skada så fikk ikke forsvaret tid til å takle omrokkeringerene før målet kom, hadde bare dommeren gjort jobben sin (handsen + muligens offside, alt for close til at jeg kan gjøre meg opp en skikkelig mening) så hadde vi i det minste reist hjem med 1 poeng. Kampen vi gjorde på søndag var forøvrig bedre enn den ditt lag leverte mot City, alikevel var alt man kunne lese om den kampen var hvor gode Pool var.

/utblåsing ferdig.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Har fortsatt vanskelig for å se hvorfor det var så soleklar straffe. Offsiden var også helt ok. Tja, Liverpool var mye bedre enn City i store deler av kampen, men jeg sliter med å se når Arsenal var det samme. Riktignok spilte de på bortebane, da. Men, men, Arsenal er et lag for fortiden mener nå jeg.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det er straffe fordi Richards beveger armen rett før ballen treffer, og fordi han så åpenbart stopper ballen med armen, så istedenfor at han stopper den hadde ballen kommet seg løs i feltet, og bare gud vet hva som hadde skjedd i den situasjonen. Offsiden er uklar og så jævla marginal at en egentlig ikke kan reagere uansett hvilken vei dommeren blåser der, noe som er grunnen til at jeg egentlig ikke herper så jævøig mye på det. Vi var på høyde med City i omtrent hele 90 minutter, og ting fungerte egentlig helt som det skulle helt til målet som er resultat av personlige feil (Wojciech og Miquel), og det fungerte greit etterpå det også, hadde vi bare vært effektive.

Den siste påstanden din sliter jeg med å se noe grunnlag for.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...