Star Fox Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Regner med at jeg ikke er den eneste som oppholder meg på andre siden av ekvator - nærmere bestemt Australia. Nå er jeg i Norge pga. (australsk) sommerferie, men reiser tilbake i starten av februar. Så, hvor er det dere andre befinner dere hen? C: Jeg er student ved Griffith University og linja mi (forensic science) holder til på Nathan campus - alt dette i området rundt Brisbane. Flere som skal samme veien? Lenke til kommentar
stifa Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Om jeg tør spørre, hvorfor studerer du Forensic Science? Du har bedre sjanse for å komme deg inn i feltet med en mastergrad i kjemi... Lenke til kommentar
Star Fox Skrevet 17. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2011 Om jeg tør spørre, hvorfor studerer du Forensic Science? Du har bedre sjanse for å komme deg inn i feltet med en mastergrad i kjemi... Jaha? Hvor har du fått vite det? Eller snakker vi om "kvalifisert" synsing? Studiet består av nesten de samme fagene man finner ved bachelor i molekylærbiologi ved UiO bare med annen vinkling. Bachelor i forensic science kvalifiserer meg for så vidt også til master i f.eks. molekylærbiologi. ~~ Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Hva kan du jobbe som her i Norge med den graden? Lenke til kommentar
Star Fox Skrevet 17. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2011 Hva kan du jobbe som her i Norge med den graden? Kan jobbe ved f.eks. kriminalteknisk avdeling i Kripos. Der er 2/3 sivilt personell uten politibakgrunn. C: Lenke til kommentar
stifa Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Jaha? Hvor har du fått vite det? Eller snakker vi om "kvalifisert" synsing? Studiet består av nesten de samme fagene man finner ved bachelor i molekylærbiologi ved UiO bare med annen vinkling. Bachelor i forensic science kvalifiserer meg for så vidt også til master i f.eks. molekylærbiologi. ~~ Det er vel litt «kvalifisert synsing» innblanda ja, og i tillegg var det jeg leste om heller gjeldene for denne graden ved litt lavere rangerte universiteter i England som slet med rekrutteringa til science-grader. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå