Gå til innhold

Tråden for oss studenter i Australia

Star Fox

Anbefalte innlegg

Regner med at jeg ikke er den eneste som oppholder meg på andre siden av ekvator - nærmere bestemt Australia. Nå er jeg i Norge pga. (australsk) sommerferie, men reiser tilbake i starten av februar.

Så, hvor er det dere andre befinner dere hen? C:

Jeg er student ved Griffith University og linja mi (forensic science) holder til på Nathan campus - alt dette i området rundt Brisbane.

Flere som skal samme veien?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om jeg tør spørre, hvorfor studerer du Forensic Science? Du har bedre sjanse for å komme deg inn i feltet med en mastergrad i kjemi...

Jaha? Hvor har du fått vite det? Eller snakker vi om "kvalifisert" synsing?

Studiet består av nesten de samme fagene man finner ved bachelor i molekylærbiologi ved UiO bare med annen vinkling. Bachelor i forensic science kvalifiserer meg for så vidt også til master i f.eks. molekylærbiologi. ~~

Lenke til kommentar
Jaha? Hvor har du fått vite det? Eller snakker vi om "kvalifisert" synsing?

Studiet består av nesten de samme fagene man finner ved bachelor i molekylærbiologi ved UiO bare med annen vinkling. Bachelor i forensic science kvalifiserer meg for så vidt også til master i f.eks. molekylærbiologi. ~~

Det er vel litt «kvalifisert synsing» innblanda ja, og i tillegg var det jeg leste om heller gjeldene for denne graden ved litt lavere rangerte universiteter i England som slet med rekrutteringa til science-grader.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...