Gå til innhold

Politiet frikjenner seg selv

coyoteulf

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Komer det som noen bombe at politiet overhodet ikke tar selvkritikk etter at de somla seg frem til Utøya i sneglefart?

Hadde du rekna med noko som helst anna? Einkvar organisasjon - politietaten er absolutt ikkje unnatak frå den regelen - vil verkja seg sjølv i ein offentleg rapport, ikkje søkja å finna feil der. Nokon kunne jo få mistillit til nøkkelpersonar og kultur då...

Politiet har dessutan meir enn seg sjølv å prøva å verja. Om etaten var ein etat full av feil og manglar ville det anten syna eit øvste leiarskap som førte statsråden i Justisdepartementet attom ljoset eller syna ein lite dugande statsråd ved roret i det same departementet. Sjølvsagt verjer hunden eigaren som gjev hunden mat - og serleg når hunden skjønar han risikerer sitt eige liv ved ikkje å gjera det.

Samstundes SKAL ein alltid hugsa på at INKJE vit er som etterpåvitet! DET gjeld i ein slik krisesituasjon og. Leitar du, så FINN du alltid noko som KUNNE vore gjort betre i alle krisesaker, for det er FOLK og ikkje MASKINAR som handlar.

Spørsmålet her vert meir "var politiet FØREBUDD nok på ein slik stuasjon, og difor ØVDE nok, eller var dette altfor hypotetisk kvardag for statsråden som leiar politietaten. Det var visst sanneleg ein slik "altfor hypotetisk kvardag" kring 8. april 1940 år og? Lukkar ein augo for røyndommen og lagar seg ein ynskjerøyndom i staden opplever ein slikt frå tid til tid. Så kjem jobben eterpå med å skulda på alle andre i standen for å vera ansvarleg og seia at "dette skuldast MI drøymeforståing og manglande kontakt med røyndomen - og difor var det MI skuld!"

Lenke til kommentar

ifølge Ap var de jo helt perfekt! men jeg stemmer Høyre >:D

Samme politikk, forskjellige partier. Høyre er langt på vei til å bli AP nummer to.

da får jeg bare kaste meg på FRP bølgen.

Eventuelt sjekke ut venstre.

Stemme på venstre? kan like godt kaste stemmeseddelen i dass.

Hvordan det? Tenker du på størrelsen? Tror ikke det har det store å si om du hiver stemmeseddelen i dass uansett hva du skulle stemme.

Lenke til kommentar

ifølge Ap var de jo helt perfekt! men jeg stemmer Høyre >:D

Samme politikk, forskjellige partier. Høyre er langt på vei til å bli AP nummer to.

da får jeg bare kaste meg på FRP bølgen.

Eventuelt sjekke ut venstre.

Stemme på venstre? kan like godt kaste stemmeseddelen i dass.

Hvordan det? Tenker du på størrelsen? Tror ikke det har det store å si om du hiver stemmeseddelen i dass uansett hva du skulle stemme.

Rusk parti.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...