Gå til innhold

Nytt headset til jul - vurderer beats by dr.dre

Eivdjo

Anbefalte innlegg

Hei.

Skal ha meg eit nytt sett med øyreklokker/headset til jul. Har lest ganske mange tråder og tester av forskjellige produkt, og tru det eller ei, det fristar faktisk litt med Beats by dr.dre. Dei eg vurderar er "Studio". Ser CDON har dei til snaue 2000kr no, og det kan vel ikkje vere så altfor dyrt?

Er det nokon som har andre forslag til kva eg burde gå for? Prisklasse bør ikkje overstige 3000. Og må sei eg er veldig fan av leidningen som beats kjem med.

Hovudsakleg bruksområde vil verte heime i godstolen til å nyte musikk i fred og ro, men også svært mykje gitarspeling. Kjem då til å koble dei rett frå lydkort og/eller gitarforsterkar.

Takk for eventuelle innspel. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Imo betaler du alt for mye for Beats, siden de er Beats. Du kan få andre headset som gir deg mye mer for pengene.

Denon AH-D2000 - 3000,-

B&W P5 - 2500,-

Sennheiser PXC 450 - 2200,-

Denon AH-NC800 - 2000,-

Ta deg en titt på reviews på http://www.head-fi.org/ før du bestemmer deg for hvilket du skal kjøpe.

Sennheiser

Denon

B&W

er mine anbefalninger.

Endret av LNF
Lenke til kommentar

Takk for svar. Las gjennom det eg fekk her, og det var veldig informativt! Men det verkar som om det ikkje er like enkelt å få tak i fleire av dei andre som blei nemnt?

Hifi klubben har t.d kun 4 sennheiser headset, og andre hifi nettsider har ikkje allverdens utvalg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...