Gå til innhold

HTC (Google) N1 lader ikke, hva kan jeg gjøre?

Arne

Anbefalte innlegg

Hei!

Min snart 2 år gamle HTC-produserte Google Nexus 1 lader ikke lenger! Jeg er nesten sikker på at det er noe feil med kontakten i telefonen, siden jeg må bøye ladekontakten til høyre for at den skal lade, og da er det ikke alltid den lader likevel. Sykt irriterende, og helt ubrukelig, siden jeg ikke får ladet telefonen. Den må liksom lades hver natt for at batteriet skal være fullt hele dagen derpå.

Er det noe å gjøre med dette? Jeg vil tro det er telefonen det er noe feil med, siden jeg bærer den med meg hele tiden i lommen osv og siden den er så gammel. Laderen er det mindre slitasje på da den stort sett ligger i fred ved nattbordet. Ladepluggen ser nermest ny ut, mens inntaket i telefonen ser veldig slitt ut.

Jeg kjøpte den da jeg bodde i USA, og det er selvfølgelig ingen garanti eller noe på den.

Bør jeg bare kjøpe en ny? Hvilke telefoner finnes det på markedet som kan gi meg tilnærmet lik funksjonalitet som N1en min? Liker denne telefonen VIRKELIG godt! (bortsett fra at den ikke lader da)

Har sett litt på iPhone, men tror jeg har konkludert med at den er for fragile for mitt bruk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...