HelloKjersti Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Bli med tilbake til Drømmeland. Les hele saken Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Ser utrolig bra ut, skal nok skaffe dette spillet etterhvert Lenke til kommentar
samco Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Tror spillet hadde passa best på 3DS Lenke til kommentar
Tyrannus Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 (endret) Fin anmeldelse. Har nettopp spilt gjennom dette, og syns det var en nytelse og et svært kjærkomment avbrekk fra alle FPS jeg har spilt i det siste. Også et veldig barnevennlig spill - og da mener jeg det ikke i negativ forstand - passer også for voksne barn. Endret 16. desember 2011 av Tyrannus Lenke til kommentar
Nuduaa Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Herlig å se Kirby vende tilbake til røttene, minner veldig om de gamle Kirby's Adventure spillene med mange fete powerups (digger vann surfe tingen), herlig co-op og du kan faktisk dø igjen! Lenke til kommentar
DanielVikan Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Gleder meg til dette. Jeg synes Epic Yarn var morsomt men det var liksom ikke et Kirby spill. Gleder meg veldig og ser fram til dette Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå