Gjest Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Komplett har pallesalg på et par 2.1 høyttalere. Lurer på om det er et bra tilbud eller om det er et typisk luretilbud? Takk. http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=622878#extra Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Absolutt, hadde kjøpt det jeg! =) Lenke til kommentar
bekimc Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Faktisk ganske grei lyd til den prisen. Men ikke noe jeg selv hadde kjøpt. (fordi jeg liker 5.1++) Lenke til kommentar
internet wizard Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 jeg tenker på det samme. er diss verd pengen eller burde jeg vente til januar salget. jeg kan bruke totalt 600kr Lenke til kommentar
bekimc Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Supercz: Som jeg skrev tidligere, er det sinnsykt bra lyd for pengene i disse høytalerne. Jeg hadde ikke nølt. Lenke til kommentar
internet wizard Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Supercz: Som jeg skrev tidligere, er det sinnsykt bra lyd for pengene i disse høytalerne. Jeg hadde ikke nølt. så det men tenkte at det ikke kunne skade med flere meninger. men jeg bestilte 5 min etter jeg komenterte hær Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå