aklla Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Jeg har kjøpt meg ny bolig og tenkte jeg skulle ha kabel-tv fra Canal Digital inn i huset, men så viser det seg at det ikke er lagt opp kabel der. Jeg skulle få ett anbud på hvor mye det koster å få inn kabel, men er hva kan noe slikt ligge på? Vet det ikke blir nøyaktig i det hele tatt men en ca sum er vel kanskje mulig? Evt. hvilke gode alternativer til kabel er det? Har sett på tv via internett fra Nextgentel, funker dette bra? Lenke til kommentar
fenele Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Hvor i landet bor du? Vurder å få lagt inn fiberkabel isteden hvis det er noen som tilbyr det i nærheten. Vil nesten tro det kan bli billigere og det er bedre også. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 16. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2011 Det er ikke noe utbygget fiber i området, så det går nok ikke... Lenke til kommentar
aklla Skrevet 19. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2011 Fikk svar i dag, jeg ble faktisk avslått da det kostet mer enn 31 250,-. Noe mer info fikk jeg ikke, så da blir det parabol... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå