Odesseiron Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Til klassikerens tiårsjubileum får mobilspillere en forbedret versjon. Les hele saken Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Kjøpte det til iPad2 igår. Kontrollane satt fint, og spelet ser veldig bra ut. Storkoste meg. Og skal halde fram med spelinga i helga! Toppers! Lenke til kommentar
pmiddy Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Finner ikke på marked! Lenke til kommentar
samco Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 (endret) gta3 faktisk mitt første ps2 spill.. Endret 16. desember 2011 av samco Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 16. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2011 Finner ikke på marked! https://market.android.com/details?id=com.rockstar.gta3 Lenke til kommentar
SimenB Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 På venstresiden står det Denne appen er kompatibel med din Samsung Galaxy Nexus. Men på produktbeskrivelsen står det Coming soon to Samsung Galaxy Nexus Funker det eller ikke da? Er det "farlig" å laste ned (min første smartphone, tar ingen sjanser )? Lenke til kommentar
EivindAO Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 håper de gir dette ut til psp / vita og, tror nok nokia 3230'en min skal slite med dette spillet. 1 Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 På venstresiden står det Denne appen er kompatibel med din Samsung Galaxy Nexus. Men på produktbeskrivelsen står det Coming soon to Samsung Galaxy Nexus Funker det eller ikke da? Er det "farlig" å laste ned (min første smartphone, tar ingen sjanser )? Ikkje farleg. Det fungerar, eller så fungerar det ikkje. Det vil ikkje gjera noko skade på telefonen din. Men, eit tips. Kontrollane kan vel kanskje bli i minste laget på ein telefon? Eg spelar det på iPad2. Lenke til kommentar
SimenB Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 (endret) Og hvis det ikke funker,så er det vel den samme appen som oppdateres med støtte? Trenger ikke kjøpe på nytt? EDIT: Det nekta å starte. Men det gikk visst an å refundere, så da venter jeg heller til støtten kommer Endret 16. desember 2011 av King_of_Universe Lenke til kommentar
MrL Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Gleder meg til å prøve dette, instalerer det nå Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 (endret) kjøper den til iphone 4s. Så den på market for flere dager siden. Utrolig at dagens mobiler kan spille ps2 spill. Endret 16. desember 2011 av Slettet+513 Lenke til kommentar
nissn Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 finner ikke denne med htc sensation noen som vet hva jeg kan gjøre for å klare å laste det ned? Lenke til kommentar
pmiddy Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Finner ikke på marked! https://market.android.com/details?id=com.rockstar.gta3 takk:) --- hmmm? "Denne appen er inkompatibel med din NetCom Samsung GT-I9100" Lenke til kommentar
Yolol Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Virker den på Samsung Galaxy S II? Viss ikke, kommer den da på SGSII? Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Utrolig hvor godt touchkontrollene fungere på iPhone 4S, og faktisk enda bedre på iPad 2. Lenke til kommentar
kristian04 Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Dette funket overaskende bra! Men det er en ting som ødelegger en del, nemlig at du ikke kan styre kameraet med høyrestikka... Håper de gjør det mulig senere gjennom en oppdatering! Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 (endret) trur jeg kan glemme dette til min htc desire, så en video på youtube. lagga mer en på ps2 jo! men porting av gamle konsollspill er en god ide. håper å se everybody's golf eller noe eller andre spill som faktisk "kan" fungere bra med touchskjerm. Endret 17. desember 2011 av kjeLL// Lenke til kommentar
Niram Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Fungerer overraskende bra! Mange timer moro i vente Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Dette funket overaskende bra! Men det er en ting som ødelegger en del, nemlig at du ikke kan styre kameraet med høyrestikka... Håper de gjør det mulig senere gjennom en oppdatering! Kunne du det på PS2? Er lenge siden jeg har spilt det nå, men mener å huske at det ikke var mulig. Kommer til å kjøpe GTA III på iPad 2. Håper på Vice City og San Andreas også etterhvert. Lenke til kommentar
jonarx1 Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Funker perfekt med spakene på Xperia Play Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå