Cthulhu Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Asus' første Ultrabook tar opp kampen mot MacBook Air. Test: Asus Zenbook UX31E Lenke til kommentar
war1ock Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Er det bare jeg som ser hvor lik denne er MacBook Air?? Jeg synes at designet er en rip-off av Apple sin maskin. Den eneste grunnen til at denne kommer til og selge er at den kommer til å bli billig. Men som med andre maskiner til en billig penge, kommer du nok ikke til å ha denne i mer enn maks 2 år. Hvis 100 personer hadde blitt spurt om hvilken maskin de ville ha fått av julenissen, med MacBook Air og Asus ZenBook som valg, er jeg sikker på at 95% ville hatt Apple's maskin.. Lenke til kommentar
Runebrunee Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Er det bare jeg som ser hvor lik denne er MacBook Air?? Jeg synes at designet er en rip-off av Apple sin maskin. Den eneste grunnen til at denne kommer til og selge er at den kommer til å bli billig. Men som med andre maskiner til en billig penge, kommer du nok ikke til å ha denne i mer enn maks 2 år.Hvis 100 personer hadde blitt spurt om hvilken maskin de ville ha fått av julenissen, med MacBook Air og Asus ZenBook som valg, er jeg sikker på at 95% ville hatt Apple's maskin.. Forbannelse over alle nettroll Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg