Jan Erik Engan Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Grågås Bildet er fjernet. Beskrivelse: Tatt ved Østensjøvann,og sikkert vært sett før på gamle Digit,men ny behandlet her.Ja og den høye isoen skyldes,som nevnt tidligere,kamera var da nytt og prøvde ut auto iso'n;) Og det hvite som kan skimtes i fjærdrakten,her og der,er vannperler. Vannet har fått en kraftig støyred. med Topaz Denoise 5. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Reugen Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Dette ble riktig bra - synes jeg! Liker både bearbeidingen og komposisjonen - ville kanskje hatt noe mer "luft" til venstre slik at anda fikk mer "rom" foran seg. Fine nyanser og skarp fokus = 5´er fra meg! Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 16. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2011 Dette ble riktig bra - synes jeg! Liker både bearbeidingen og komposisjonen - ville kanskje hatt noe mer "luft" til venstre slik at anda fikk mer "rom" foran seg. Fine nyanser og skarp fokus = 5´er fra meg! Takker..ser den med noe lite luft foran;) Lenke til kommentar
Tokke Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Flot and Jan - I Danmark spiser vi andesteg juleaften - gerne vildand :-) Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 16. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2011 Flot and Jan - I Danmark spiser vi andesteg juleaften - gerne vildand :-) Takker.Ja and er godt.Har ikke smakt det,men gås har jeg spist mye,og regner med det smaker omtrent det samme;) Lenke til kommentar
John Ottesen Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Flot billede af anden, med fint lys og spejling. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 16. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2011 Flot billede af anden, med fint lys og spejling. Takker.dempet lyset noe,for selv med denne lukkertid ble det noe hardt lys originalt;) Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Nydelig bilde av grågåsa. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 17. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2011 Nydelig bilde av grågåsa. Takker;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg