Ulven Skrevet 16. august 2003 Forfatter Del Skrevet 16. august 2003 Og hva med harddisk? hvilken er stille? Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 16. august 2003 Del Skrevet 16. august 2003 seegate... wd har en høyfrekvent lyd. Yter bedre da men. Uansett så må du kjøpe en passiv kjøler til northbridge om du har hk med aktiv kjøler orginalt. Disse fåes på microplex o.l. for 50-60 kroner. BTW: Det er noe skikkelig DRITT å bytte chipsettkjøler. Var 120% sikker på at hk var dødt etterpå, med null garanti å greier! Men abit tåler en støyt, skrapa av ørlitt av belegget under hk, midt i mellom to ledere. flaks i uflaks Lenke til kommentar
Ulven Skrevet 17. august 2003 Forfatter Del Skrevet 17. august 2003 OK, takk for mange gode tips. Dette er noen av mine valg:_ cpu-kjøler mist silent twin viftestyring sunbeam rheobus rev 3 Kabinett Compucase midi CI6926BB Vifter 2* papst 120mm 26 db Filter 2x filter m/monteringsramme Pakning 2x vibrasjonsdempende Cpu xp2500 barton Det jeg da mangler er harddisk, og om noen har innvendinger på mitt valg venligst kom med det. Psu Levicom 350w silent Vga cooler Zalman zm80ahp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå