runejors Skrevet 16. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2011 hei jeg har et Gigabyte P55-usb3 med intel core I7 som ikke går helt bra med radeon 5850. det som skjer er at skjerm begtnner å "rulle" litt ertter ca 20 min og så blir skjerm helt grå stripet jeg har oppdatert til siste drivere på Bios, chipset og for skjemkort. da med samme resultat. maskinen fungerer greit med et enklere Nvidia kort har dere forslag tilhva som kan gjøres? setter kortet i en annen slot? Rune Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 16. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2011 Dette er den "kjente" GSODen. Send kortet i retur og be om et nytt kort, siden det ikke er en løsning med mindre du har overklokket minnet for langt. Lenke til kommentar
runejors Skrevet 16. desember 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. desember 2011 kortet er ikke overklokket i det hele tatt hva er GSOD? Lenke til kommentar
Audun0505 Skrevet 16. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2011 kortet er ikke overklokket i det hele tatt hva er GSOD? GSOD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå