hakonjj Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Leste nettopp på Piroxbots sine hjemmesider at Blizzard har endelig tatt lovlig gang på dette og fått en slutt på botterne. Ja vi alle veit at botting ikke er lovlig, men tenk hvor mange som kommer til å slutte pga dette her. LES NYHETEN HER Vil gjerne høre litt fra andre her om hva dere syntes. Lenke til kommentar
weebl Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 om du slutter på grunn av at du ikke kan jukse spiller du av feil grunnlag allerede 1 Lenke til kommentar
thelomen Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 (endret) Pirox er vel ikke SÅ store da... tviler på at dette kommer til å merkes i wow. Kanskje det merkes i battlegrounds dog. om du slutter på grunn av at du ikke kan jukse spiller du av feil grunnlag allerede Tja... jeg slutta å spille fordi jeg var lei, men da begynte jeg å botte istedet, og det var gøy i mange år :-) Hver sin smak. Hadde helt sikkert gjort det fortsatt om ikke Glider hadde blitt tatt ned. Endret 16. desember 2011 av thelomen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå