AnonymDiskusjon Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Det har seg slik at de første gangene jeg drakk alkohol, var i 13-14 årsalderen. Drakk jeg mye så snurret alt rundt, som i en karusell. Men alikevel var jeg ikke trøtt og slapp. Nå er jeg 19 år og opplever langt ifra samme effekt nå som da. Jeg kan bli svinfull, men alt snurrer ikke nå lenger og balansen er heller ikke spesielt dårlig, selv om jeg er full som en okse. Eneste gangene jag kan oppleve at verlden går rundt og rundt er når jeg legger meg på fylla. Og jeg føler meg trøtt og slapp veldig fort. Det gjorde jeg ikke når jeg var 13-14 år. Hva kommer dette av? Toleranse? Vane? Er et par år siden jeg la merke til dette... Takk Postet av anonym: 42563036d34774f94fd4371581e4a243 1 Lenke til kommentar
weebl Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 begge faktorene er det samma med de fleste rusmidler, det er mest gøy de første gangene så streber man bare etter den samma følelsen etterpå. for min del så kan jeg ikke drikke med dritings på øl lengre, blir heftig trøtt, sprit derimot blir jeg mere i farta av Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå