Gjest Slettet-Irb8P5GEaM Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Hei! Har en level 15 nord warrior som jeg har en ganske høy skill med i two-hands. Er ca rundt 50. Har rett og slett dårlig i one-hands, er vel rundt 25. Kan jeg fortsatt bytte over, eller blir det altfor dårlig? Jeg kan vel levle på lave lvler, men dette vil da ta evigheter? Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Om du er tungt med perks i to-hander er det veldig dårlig ide, men du skal i bunn og grunn ikkje være så straffet om du ikkje har noen perks i det. Om du har perks i det ville eg sagt du ligger dårlig til uten å slite i 20+ regionen. Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Som nemt over så er det avhengig av om du har investert perks eller ikkje. Dersom du ikkje har investert perks så er det ikkje eit stort problem å bytte, men det kan nok være lurt å ta litt intensiv enhåndstrening for å komme opp på eit akseptabelt nivå så tidlig som mulig. Dersom du har investert mesteparten av dine perks på tohåndsvåpen så bør du tenke deg om to gongar før du bytter våpentype. Men i teorien så er det ikkje umogleg, ein kan f.eks tenke seg at du har ein karakter som bruker tohåndsvåpen mot store våpen der du treng mykje skade og eit einhåndsvåpen i kvar hånd for å kunne gjere skade raskt (dette vil være en fordel mot f.eks magikere som du ikkje bør gi tid til å kaste ein ny spell). Personleg så vil eg anbefale at du sattser på f.eks bil og bue som våpen nummer to sidan du då har det taktiske valget å enten gå i nærkamp eller å halde deg på sikker avstand frå fiendane. Magi er også eit godt alternativ til nærkamp. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Irb8P5GEaM Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Console cheats hva er den for one-hand skill? Lenke til kommentar
JayMK93 Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Console cheats hva er den for one-hand skill? http://elderscrolls.wikia.com/wiki/Console_Commands_(Skyrim) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå