Spillredaksjonen Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Sjekk hva som er dagens premie. Les hele saken Lenke til kommentar
Exitarnium Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Pretty pretty pleeease? Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Dette var ein flott premie. Eg har allereie 146 spel i spelhylla mi på GOG.com, og har aldri vunne ei einaste konkurranse eller fått ein einaste bonuskode der (med unntak av den som var ein del av The Witcher 2-pakken). Med andre ord, eg synest eg har gjort meg fortent til ein liten bonus no. Kay Lenke til kommentar
swikstor Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Nice! GOG.com er fantastisk! Syntes vi bør bruke denne tråden til å anbefale spill til vinneren, særlig mtp at vinneren kan være en drittunge (unnskyld utrykket) som bare spiller CoD. Her er mine forslag: 1. Total Annihilation 2. Fallout 1/2 + Tactics 3: Rollercoaster Tycoon Triple Thrill Pack Lenke til kommentar
Istapp Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 (endret) Anbefaler Battle Isle Platinum pakken. Og grunnen til at jeg anbefaler den er pga. Incubation. Taktisk strategi fra 1997. Vanvittig fengslende, har gode minner fra det spillet. De andre har jeg aldri prøvt. Men Incubation i seg selv er verdt pengene. http://www.gog.com/e...e_isle_platinum http://en.wikipedia...._Is_Running_Out Endret 16. desember 2011 av Istapp Lenke til kommentar
alexanderb Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 jeg anbefaler Baldur's Gate, Baldur's Gate 2, Planescape Torment og Ultima VII. Lenke til kommentar
OddY93 Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Hvorfor er det så utrolig underholdende å rakke ned på CoD spillene hele tiden? greit det finnes tonnevis med spill som kan rangerest som bedre, men å sitte og sutre over suksessen deres blir rett og slett for dumt. blir som alle disse på youtube som klager over JB. av spill jeg vil anbefale: 1. Baldurs Gate 1 og 2. 2. Gothic 1 og Gothic 2 NotR 3. Fallout 2 (har ikke prøvd det første eller tactics) Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 @OddY93 Til å ha 93 i brukarnamnet ditt, var dette svært gode valg. Det er inga sjølvfølgje at yngre folk ikkje kjenner til klassikarane. Eg kan godt legge til Fallout 1 for deg, det er i omtrent samme klasse som oppfølgjaren. Gothic 3 er òg eit svært godt rollespel i mine auge. Andre, mindre kjente tips: - Interstate '76. Fantastisk stemning og action i dette 70-talsinspirerte historiedrivne bilspelet. - Crusader-spela. Desse fekk meg igjennom militærtenesta. Eg meinar å hugse at det var litt som å vere med i ein 80-tals B-film med science fiction-tilsnitt (tenk Robocop for setting, Commando for kvalitet). - Patrician 3. Detaljrikt historisk handelsspel med vakker, koseleg 2D-grafikk. Eit godt valg for avslapning i juletida. - Alpha Centauri. Kanskje det beste "Civiliazation"-spelet som har vore laga. Dette var berre nokre få forslag til litt mindre kjente spel. GOG.com er full av perler. Kay Lenke til kommentar
Hawkmoon Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Finfin premie! Skal en anbefale noe på gog.com kommer man ikke utenom Planescape Torment, et av tidenes beste spill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå