bananjens Skrevet 16. august 2003 Del Skrevet 16. august 2003 Trenger litt mer kjøling i kabinettet men har ikke peiling på hvilken vifte som passer, noen forslag? Helst regulerbar Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 16. august 2003 Del Skrevet 16. august 2003 Hvor store vifter er det plass til da?Om det er plasse så er denne Papst vifta grei,om du vil ha en støysvak en. Lenke til kommentar
handbook Skrevet 16. august 2003 Del Skrevet 16. august 2003 Åpn kabbet, og mål vifteplassene og sammenlign med viftene på microplex.no Se på microplex.no på viftene der og på en sak du kan kontrolle hastigheten med.. Easy.. Lenke til kommentar
bananjens Skrevet 16. august 2003 Forfatter Del Skrevet 16. august 2003 Åpn kabbet, og mål vifteplassene og sammenlign med viftene på microplex.no Se på microplex.no på viftene der og på en sak du kan kontrolle hastigheten med.. Easy.. Ser ingen vifteplasser :o Kanskje jeg må bruke en TTC003 Titan slotkjøler? Har egentlig ikke peiling men Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 16. august 2003 Del Skrevet 16. august 2003 Du kan jo prøve å modde kabinettet ditt,lage til plass for noen kabinettvifter.Jeg vet ikke hvordan det ser ut inne dell kabinett så det må du vel finne ut selv om hvordan du vil gjøre det :wink: Lenke til kommentar
handbook Skrevet 16. august 2003 Del Skrevet 16. august 2003 Åpn kabbet, og mål vifteplassene og sammenlign med viftene på microplex.no Se på microplex.no på viftene der og på en sak du kan kontrolle hastigheten med.. Easy.. Ser ingen vifteplasser :o Kanskje jeg må bruke en TTC003 Titan slotkjøler? Har egentlig ikke peiling men Slotkjøler er billig, god og enkel løsning Kjøp med en 80mm vifte, filter & slik stålsak du har forran (glemt navnet) i slengen i tilfelle du finner ut du skal modde litt kabbis senere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå