fenele Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Ja forhåpentligvis er hun ikke fra Jersey heller, en strike kan vi leve med. Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 http://www.youtube.com/watch?v=Jq9mSDUfY3g&feature=endscreen&NR=1&skipcontrinter=1 2 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Er trådstarter her fortsatt? Jeg vil bare si at jeg gjerne kan overta hvis det blir for vanskelig for deg. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Han har vel krøpet til korset, og innsett hvor dum han var når han stilte et slikt spm. 1 Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Derp, la oss ta allt fra South Park serriøst! Bare begynne å stjele gullpungen som alle jødene du møter har rundt halsen! Lenke til kommentar
Nivlheim Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Jeg elsker denne tråden! 2 Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Jeg og. Spesielt med tanke på at jeg er jente... og ginger. 4 Lenke til kommentar
SpinozaSittSkjegg Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Hei. Jeg vet den south park episoden bare er south park. Men! Jeg fikk seriøst... litt... det gikk innpå meg! Jeg tok det veldig seriøst, mer enn noe annet jeg har gjort. Dette var bare, ja... gingers er faktisk skumle - noen ganger... Så jeg møtte denne jenta, hun er ikke helt ginger! hun er day walker lignende! Men hun er faktisk veldig pen! Vi prater og har det gøy sammen, jeg glemmer litt at hun er ginger når jeg først er med henne. Men når jeg lukker døren og tenker, så går tankene rett på at hun er ginger, og dette er ikke bra! Hvis jeg hadde fått barn med henne f. eks. kan jeg faktisk få gingers... ok! så jeg tenker allerede alt for langt framme, men jeg hadde ikke gjort det med mindre jeg likte henne ganske mye. Det er ingen gingers i familien min. men igjen, hun er det. Faen, skal jeg ta meg sammen bare? Er helt absurd dum nå? uff... 1 Lenke til kommentar
fenele Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Artigst å se alle som tar seg nær av threaden her :!: :!: Lenke til kommentar
Pjassop Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 TS troller jo selvsagt bare. Lenke til kommentar
pakini Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Fy deg!!! her i huset har jentungen rødt hår, verdens nydeligste 1 Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Det er skremmende å se hvor stor likheten er mellom å trolle og være en idiot. http://rationalwiki.org/wiki/Poe%27s_Law Lenke til kommentar
Yoshii Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 Han har vel krøpet til korset, og innsett hvor dum han var når han stilte et slikt spm. Uff, ikke bruk det ordet krypet til korset, det gjør meg kvalm, og sikkert mange andre og. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 (endret) Han har vel krøpet til korset, og innsett hvor dum han var når han stilte et slikt spm. Uff, ikke bruk det ordet krypet til korset, det gjør meg kvalm, og sikkert mange andre og. Han holder seg unna tråden pga han har innsett hvor tragisk tankegangen hans var. Endret 24. desember 2011 av -Léon- Lenke til kommentar
jaakervik Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 Føler at vi har "seiret", han har nok som sagt skjønt hvor idiotisk dette var. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå