Populært innlegg -Léon- Skrevet 16. desember 2011 Populært innlegg Del Skrevet 16. desember 2011 Herregud. Seriøst skjerp deg!!!!! Dama fortjener virkelig ikke en som tenker i de baner som du gjør, og en som blir påvirket slik av South Park, av alle ting. 11 Lenke til kommentar
Pseudopod Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Hvor gammel er du, TS? Ca 12? 5 Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Forstår at det kan bli i overkant creepy å ha sex med en blek rødhåret jente, så det er nok best at jeg tar over henne for deg. Ingen takk er nødvendig. 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg Lumpness Skrevet 16. desember 2011 Populært innlegg Del Skrevet 16. desember 2011 10 Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Har ho rødt hår på musa eller? Hvordan skulle trådstarter vite det? Han er jo 12! 3 Lenke til kommentar
Game0rz Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Fikk meg en god latter da jeg leste overskriften 1 Lenke til kommentar
fenele Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Pass på så hu ikke biter deg, det er sånn de suger ut sjela FYI. :!: :!: 3 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Denne guttungen har tydeligvis ikke sett American Pie. Barna deres kan forresten ikke få rødt hår. Den hårfargen kommer av et recessivt gen. 5 Lenke til kommentar
Daniboy89 Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 hva om hun hadde farget håret blondt før dere møttes. Så etter 1 års forhold fikk hun rådfargen sin tilbake, hva hadde du gjort da? Farget det blondt igjen? var ikke det som var poenget. Hun ville ha tilbake sin orginale hårfarge Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 (endret) Barna deres kan forresten ikke få rødt hår. Den hårfargen kommer av et recessivt gen. Selvfølgelig kan de det? :S Hvordan ellers skulle det ha seg at det etter tusner på tusner av år med evolusjon fortsatt finnes rødhårede? Man kan være bærer av det recisive genet selvom man ikke har den fargen selv Endret 16. desember 2011 av r2d290 waits for alice 3 Lenke til kommentar
jaakervik Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Du vurderer å droppe ei dame for noe southpark sa? 1 Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Men egentlig... jeg tror du gjør jenta en tjeneste ved ikke å fortsette med henne. Så bare trekk deg unna du TS 7 Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Det er skremmende å se hvor stor likheten er mellom å trolle og være en idiot. 1 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Barna deres kan forresten ikke få rødt hår. Den hårfargen kommer av et recessivt gen. Selvfølgelig kan de det? :S Hvordan ellers skulle det ha seg at det etter tusner på tusner av år med evolusjon fortsatt finnes rødhårede? Man kan være bærer av det recisive genet selvom man ikke har den fargen selv Dek kan man, men trådstarter sier at ingen i familien hans har rødt hår. Derfor regner jeg ikke med det. Lenke til kommentar
Nivlheim Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Jeg lo hardt når jeg så tittelen! Det er hvordan jeg klarte å snuble meg inn her. Hvis det kommer rødt hår inn i familien, er det rene blodet blitt grumset til i familien din da? Det er slik jeg har forstått det på deg Først tenker jeg: stakkars jente. Så tenker jeg: stakkars deg. Deretter tenker jeg: hvis vi skal kunne avgjøre om det er noe å satse på, så er det vel bare å legge ut et bilde av henne slik at folk på forumet kan se selv! Lenke til kommentar
Nivlheim Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 http://www.youtube.com/watch?v=EY39fkmqKBM Her er beviset på at gingeren din har sjel! Lykke til! 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 33 år og blir enda påvirket av tegnefilmer. Hva med å kutte ut tegnefilmer og begynne å lese bøker om livet? Du har mye å ta igjen. 2 Lenke til kommentar
Disorder Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Startpost er egentlig sykt deprimerende å lese... Lenke til kommentar
Kea Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 South Park er bare for dumt til å tas seriøst. Lenke til kommentar
Shirmah Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Det går nok bra så lenge hun ikke er jøde. 6 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå