Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Møtt jente! hun er ginger!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Barna deres kan forresten ikke få rødt hår. Den hårfargen kommer av et recessivt gen.

Selvfølgelig kan de det? :S Hvordan ellers skulle det ha seg at det etter tusner på tusner av år med evolusjon fortsatt finnes rødhårede?

Man kan være bærer av det recisive genet selvom man ikke har den fargen selv ;)

Endret av r2d290 waits for alice
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Barna deres kan forresten ikke få rødt hår. Den hårfargen kommer av et recessivt gen.

Selvfølgelig kan de det? :S Hvordan ellers skulle det ha seg at det etter tusner på tusner av år med evolusjon fortsatt finnes rødhårede?

Man kan være bærer av det recisive genet selvom man ikke har den fargen selv ;)

Dek kan man, men trådstarter sier at ingen i familien hans har rødt hår. Derfor regner jeg ikke med det.

Lenke til kommentar

Jeg lo hardt når jeg så tittelen! Det er hvordan jeg klarte å snuble meg inn her.

Hvis det kommer rødt hår inn i familien, er det rene blodet blitt grumset til i familien din da? Det er slik jeg har forstått det på deg :ohmy:

Først tenker jeg: stakkars jente.

Så tenker jeg: stakkars deg.

Deretter tenker jeg: hvis vi skal kunne avgjøre om det er noe å satse på, så er det vel bare å legge ut et bilde av henne slik at folk på forumet kan se selv! :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F

33 år og blir enda påvirket av tegnefilmer.

Hva med å kutte ut tegnefilmer og begynne å lese bøker om livet? Du har mye å ta igjen.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...