jeg_lyver_mye Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Hei. Jeg vet den south park episoden bare er south park. Men! Jeg fikk seriøst... litt... det gikk innpå meg! Jeg tok det veldig seriøst, mer enn noe annet jeg har gjort. Dette var bare, ja... gingers er faktisk skumle - noen ganger... Så jeg møtte denne jenta, hun er ikke helt ginger! hun er day walker lignende! Men hun er faktisk veldig pen! Vi prater og har det gøy sammen, jeg glemmer litt at hun er ginger når jeg først er med henne. Men når jeg lukker døren og tenker, så går tankene rett på at hun er ginger, og dette er ikke bra! Hvis jeg hadde fått barn med henne f. eks. kan jeg faktisk få gingers... ok! så jeg tenker allerede alt for langt framme, men jeg hadde ikke gjort det med mindre jeg likte henne ganske mye. Det er ingen gingers i familien min. men igjen, hun er det. Faen, skal jeg ta meg sammen bare? Er helt absurd dum nå? uff... 3 Lenke til kommentar
Populært innlegg Karina Hulesangerhule Skrevet 15. desember 2011 Populært innlegg Del Skrevet 15. desember 2011 Du tuller? 34 Lenke til kommentar
Populært innlegg r2d290 Skrevet 15. desember 2011 Populært innlegg Del Skrevet 15. desember 2011 Ja, ta deg sammen 11 Lenke til kommentar
Populært innlegg Patrick123 Skrevet 15. desember 2011 Populært innlegg Del Skrevet 15. desember 2011 Heil der Führer, Eric Cartman! 11 Lenke til kommentar
DeadmauS Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 (endret) Skjerp deg Endret 18. desember 2011 av DeadmauS 1 Lenke til kommentar
ThaHoward Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Hold deg unna! Husk hva Cartman sa: "Gingers do NOT have souls!" Pass deg nå før hun suger sjelen ut av deg! (Men er det ikke det alle jenter gjør når man gifter seg?) 8 Lenke til kommentar
Populært innlegg Konkulf Skrevet 15. desember 2011 Populært innlegg Del Skrevet 15. desember 2011 Hei. Jeg vet den south park episoden bare er south park. Men! Jeg fikk seriøst... litt... det gikk innpå meg! Jeg tok det veldig seriøst, mer enn noe annet jeg har gjort. Dette var bare, ja... gingers er faktisk skumle - noen ganger... Så jeg møtte denne jenta, hun er ikke helt ginger! hun er day walker lignende! Men hun er faktisk veldig pen! Vi prater og har det gøy sammen, jeg glemmer litt at hun er ginger når jeg først er med henne. Men når jeg lukker døren og tenker, så går tankene rett på at hun er ginger, og dette er ikke bra! Hvis jeg hadde fått barn med henne f. eks. kan jeg faktisk få gingers... ok! så jeg tenker allerede alt for langt framme, men jeg hadde ikke gjort det med mindre jeg likte henne ganske mye. Det er ingen gingers i familien min. men igjen, hun er det. Faen, skal jeg ta meg sammen bare? Er helt absurd dum nå? uff... 51 Lenke til kommentar
Daniboy89 Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 bree van de kamp, du hadde vell løpt om du hadde sett henne 3 Lenke til kommentar
jeg_lyver_mye Skrevet 15. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2011 Det hadde jeg nok, men hun er ikke helt sånn. Mer, daywalker, huden er ikke kritthvit liksom, og håret er ikke knallrød, det er med rødbrunt... Lenke til kommentar
tomkjetil Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Huff....umoden 5 Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Gingers er crazy i senga 4 Lenke til kommentar
Populært innlegg Skunkish Skrevet 15. desember 2011 Populært innlegg Del Skrevet 15. desember 2011 Du fortjener en smekk på pungen! Skjerp deg... 12 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Doesn't matter, had creepy pale ginger-sex. 1 Lenke til kommentar
SuperSjantis Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 MEN ER'A FIN'A?! Er det ikke det som teller? Jesus christus monkeyglue. Ta deg sammen. Søk etter hot redhead på google-bilder og se om du får klarnet hodet litt. 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Heddy Skrevet 15. desember 2011 Populært innlegg Del Skrevet 15. desember 2011 (endret) Hvis du virkelig har såpass problemer med dette at du ikke får det ut av hodet tror jeg du bør oppsøke en terapaut. Velmenende forslag. Endret 15. desember 2011 av _Hedvig 11 Lenke til kommentar
Daniboy89 Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 hva om hun hadde farget håret blondt før dere møttes. Så etter 1 års forhold fikk hun rådfargen sin tilbake, hva hadde du gjort da? 3 Lenke til kommentar
Hightow3r Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 hva om hun hadde farget håret blondt før dere møttes. Så etter 1 års forhold fikk hun rådfargen sin tilbake, hva hadde du gjort da? Farget det blondt igjen? 5 Lenke til kommentar
Rhetorica Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Her har vi "negersjokkis" når han startet tråden: 7 Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Har ho rødt hår på musa eller? 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå