hellehelle Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Jeg fikk plutselig opp en melding på mobilen der det stod: Prosessen Rammeverk for google-tjenester (prosessen com.google.process.gapps) har stoppet uventet. Vennligst prøv igjen. Denne dukker opp uansett hva jeg gjør på mobilen. Og i tillegg kommer jeg ikke inn på det vanlige nettverket vi har i huset, det var ikke noe problem før. Hva kan jeg gjøre? Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Hvilken mobil bruker du ? Lenke til kommentar
Occi Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Prosessen er en Android-prosess etter hvordan prosessnavnet er satt opp, samt jeg finner kun mye rart om Android ved søk på prossesen, men akkurat hvilken modell det er er ikke lett å vite uten svar fra TS Lenke til kommentar
hellehelle Skrevet 16. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2011 Jeg har HTC desire Z Lenke til kommentar
Lagarto Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 Hei.. Jeg har to HTC Sensation.. kjøpte den siste nettopp for dama.. Jeg har samme feilmelding når jeg prøver å bruke tjenester som Whatsapp og VIBER... (Prosessen Rammeverk for Google-tjenester(prosessen com.googleprocess.gapps)har stoppet uventet. Vennligst prøv igjen) Men bare på den nye mobilen.. den andre virker bra.. uten problemer... Noen ideer på hva det kan være??? Takk for deres tid... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå