nor50 Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Går det an å få bokmerkeraden permanent på venstre side av skjermen...? Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Faktisk ikke, ganske bedrøvelig og elendig. De har ikke sidebar og ikke API slik at andre kan lage sidebar som en extension. http://code.google.com/p/chromium/issues/detail?id=20785 Lenke til kommentar
Nudua Skrevet 24. august 2015 Del Skrevet 24. august 2015 Går det an å få bokmerkeraden permanent på venstre side av skjermen...? Savner også dette. er det fremdeles ikke mulig i dag med Versjon 44? Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 24. august 2015 Forfatter Del Skrevet 24. august 2015 Det er helt avgjørende for meg, og gjør at jeg ikke bruker Chrome. Lenke til kommentar
Nudua Skrevet 24. august 2015 Del Skrevet 24. august 2015 Det er helt avgjørende for meg, og gjør at jeg ikke bruker Chrome. Finnes der andre nettlesere utenom Firefox som har denne muligheten? Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 24. august 2015 Del Skrevet 24. august 2015 (endret) Jeg tror Opera har det, også den Chrome-baserte. Også Vivaldi, som tidligere Opera-sjef Tetzschner, er med å utvikle. Vivaldi er fortsatt i beta, men verdt å følge med på. Endret 24. august 2015 av RattleBattle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå