Daniboy89 Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 hei. Skulle koble til batteriet etter at bilen hadde stått helt i ro siden oktober. Nøklene sto i bilen. I det jeg satte på minus- polen låste bilen seg automatisk. Noen som vet hvorfor det skjedde, evt hvordan bryte seg inn i en mercedes benz 190E??? Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Hei, ring etter profesjonelle og spør. Dei kan som oftast åpna bilen uten knuste ruter, noko som antageligvis er billigere enn knuste ruter. Om bagasjerommet er åpent og baksetene kan felles ned får du muligens prøve det. Er beklagelig nok ikkje kjent med spesifikke bilen, så eg ser for meg vanlig 5-seter sedan akkurat nå... Lenke til kommentar
Daniboy89 Skrevet 15. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2011 er ikke veldig gira på å betale 500 for at noen andre skal åpne min bil, hehe skal uansett skifte frontruta pga monstersprekk, så tenker den ryker! men skal først prøve å åpne døren med ståltråd. Prøve å trekke i håndtaket med ståltråd om du skjønner! Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Det er høyst usannsynlig. Foruten det så er det rett på verksted med bilen etterpå om du tar frontruta, så eg ville bestilt den timen i forkant nå. Lenke til kommentar
Daniboy89 Skrevet 15. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2011 har gjort det, tatt bilde av sprekken i ruta og http://www.adressa.no/nyheter/trondheim/article1609099.ece haha, tar en slik en jeg tenker jeg Lenke til kommentar
joka Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 er sentrallåsen vakuumstyrt? er panseret åpent ennå? vakuum hentes (på noen MB) fra bremsekraftforsterkeren, finn slangen, og sett litt trykkluft på den.. det burde aktivere sentrallåsen motsatt. Lenke til kommentar
Daniboy89 Skrevet 16. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2011 nope, går på strøm men problemet løst. Skjærte hull i fr. ruta med vinkelsliper og åpnet med en kost. Bestilt ny rute som er på plass på mandagen måtte skiftes uansett! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå