DOG_50 Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Hei. Har nå installert spillet på hdd og det viser seg at spille er på kun 3,8 gb. Det hørtes litt lite ut, så lurer på om det skal være sånn eller om det bare er meg Litt rart med tanke på at spillet er så pass stort Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Det er faktiskt rimelig lite spill, men det gir veldig inntrykk av store avstander. Uansett høres det ikkje bak mål ut med 3.8 GB. Du må vel spilla med DVDen uansett, så dei tenkte vel at det var formålsløst å installera ting som ikkje trengs å gjør ofte? Lenke til kommentar
DOG_50 Skrevet 15. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2011 Ja men tingen er at den ikke kjører fra dvden. Siden spillet er installert :/ Lenke til kommentar
DOG_50 Skrevet 16. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2011 Det var vist bare 3,8gb (på konsoll) Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Skyrim bråker mer enn andre spill, når det er installert. I tillegg får jeg følelsen av at konsollen jobber mye hardere enn alle andre spill. Lurer på om det gjelder bare meg? Lenke til kommentar
DOG_50 Skrevet 19. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2011 Hmm den bråker ca 3min når jeg først har starta spillet(er vist noe beskyttelse mot piratkopier), men så roer den seg ned som vanlig xboxen min jobber mer når jeg spiller RDR eller GTA IV. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå