Cthulhu Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Asus første Ultrabook tar opp kampen mot MacBook Air. Test: Asus Zenbook UX31E 1 Lenke til kommentar
Merkepenn Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Designet ligner skummelt mye på MBA Lenke til kommentar
1ar Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Konstruktiv kommentar... Var i New York for noen uker siden når denne kom på markedet der. Kunne få den til under 6000 kr, skulle tenke på det da jeg egentlig ikke trenger ny bærbar. Da jeg tok til vet og bestemte meg for å kjøpe gikk jeg tilbake for å finne ut at butikken (B&H) stengte tidlig på fredager og holdt stengt hele lørdagen. Flyet gikk selvsagt tilbake på lørdag så ble ingen ny zenbook Sjekket selvsagt andre butikker men ingen jeg fant på Google hadde 13" på lager. Kunne også fått modellen med I7 og 256 GB SSD til rett over 8000, skulle aldri nølt med å kjøpe 1 Lenke til kommentar
Bjørn Christiansen Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Sitter med min UX31E nå. Litt skarp kant til håndleddet, uvant tastatur og ikke matt skjerm er det jeg har å utsette på den. Facelogon-applikasjonen fungerer heller ikke helt optimalt når jeg tenker meg om. Fin og lys skjerm, relativt rask prosessor og får gjort postproduksjon av bilder ganske greit. Og USB 3.0 Savner flere porter når jeg er på farten, men sånn generelt sett er ikke dette min permanente arbeidsstasjonen. Lenke til kommentar
Populært innlegg Coffey Skrevet 15. desember 2011 Populært innlegg Del Skrevet 15. desember 2011 Designet ligner skummelt mye på MBA En BMW ligner skummelt mye på en Mercedes. Fordi det er en bil. 15 Lenke til kommentar
Luguber Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Etter å ha lest anmeldelsen er jeg usikker om det er Asus Zenbook eller MacBook Air som er anmeldt... Kan noen hjelpe meg? 5 Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Tar gjerne en slik med dobbelt så stort batteri. ellers så hadde det i fremtiden vært fint å fått info om de SSD som står i. Iops read/write osv. høyt relevant Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Etter å ha lest anmeldelsen er jeg usikker om det er Asus Zenbook eller MacBook Air som er anmeldt... Kan noen hjelpe meg? Det virker som anmelderen har priotert mer å sammenligne Asusen med Macbooken, enn å anmelde den som et selvstendig produkt. Man kan jo forstå at Macbooken er kanskje den eneste reelle konkurrenten hvis du skal holde den innenfor sin egen kategori, men det blir litt feil at den skal få så mye fokus i en anmeldelse. 2 Lenke til kommentar
Antonsenlarsen Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Konstruktiv kommentar... Var i New York for noen uker siden når denne kom på markedet der. Kunne få den til under 6000 kr, skulle tenke på det da jeg egentlig ikke trenger ny bærbar. Da jeg tok til vet og bestemte meg for å kjøpe gikk jeg tilbake for å finne ut at butikken (B&H) stengte tidlig på fredager og holdt stengt hele lørdagen. Flyet gikk selvsagt tilbake på lørdag så ble ingen ny zenbook Sjekket selvsagt andre butikker men ingen jeg fant på Google hadde 13" på lager. Kunne også fått modellen med I7 og 256 GB SSD til rett over 8000, skulle aldri nølt med å kjøpe det er flere gode grunner til å kjøpe i norge. i amerika har du 1 års garanti, i norge har du 5 år reklamasjon. det er verdt en del kronasjer syns nå jeg:) Lenke til kommentar
Epleskrell Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Designet ligner skummelt mye på MBA Det er en ultrabook, så likhet er det. Men når det er sagt, Zenbooken har en tydelig egen design og det er ikke slik at du tar feil av den og Macbook air. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Så lenge den ikke kommer med matt skjerm kan den brenne... 2 Lenke til kommentar
majorkira Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 hva menes med ikke matt skjerm og hvor bra er HD 3000 skjermkortet? (forslag til spill som kan spilles taes imot med takk) Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Designet ligner skummelt mye på MBA Hva den har skjerm og tastatur? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 glossy skjerm er da alternativet, betyr at det gir mer gjennskinn og refleksjon. Lenke til kommentar
gulpetter Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Designet ligner skummelt mye på MBA Apple har ikkje tatt patent på sølvfarge, veit du. ...enno... 2 Lenke til kommentar
cptCory Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 får man noe lignende med skjerm nærmere 15.4" ? Synes disse blir så små... Lenke til kommentar
majorkira Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 hvordan funger angreretten? kan jeg instalerer et spill for og se om det virker og vis ikke kan jeg sende den tilbake? Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Jeg har hatt pcen nå i 1måned, og er svært fornøyd! Eneste å sette fingern på er at pcen har noen problemer med tuotouchpad'en men det er veldig brukervariert hvor mye man merker det. Jeg plages svært lite av det, mens min bror irriterer seg langt mer. Lenke til kommentar
ryback Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 (endret) Konstruktiv kommentar... Var i New York for noen uker siden når denne kom på markedet der. Kunne få den til under 6000 kr, skulle tenke på det da jeg egentlig ikke trenger ny bærbar. Da jeg tok til vet og bestemte meg for å kjøpe gikk jeg tilbake for å finne ut at butikken (B&H) stengte tidlig på fredager og holdt stengt hele lørdagen. Flyet gikk selvsagt tilbake på lørdag så ble ingen ny zenbook Sjekket selvsagt andre butikker men ingen jeg fant på Google hadde 13" på lager. Kunne også fått modellen med I7 og 256 GB SSD til rett over 8000, skulle aldri nølt med å kjøpe BH holder stengt på sabbathen. Har brent meg på det selv da jeg skulle kjøpe kamera, men det var heldigvis i begynnelsen av ferien og ikke på slutten. (Verre var det med kompisen min som dro til NY kun for å handle på BH, men dro under Yom Kippur:P) Selv ville jeg ikke kjøpt PC i USA da man har dårlig med forbrukerrettigheter i forhold til hva man sparer på pris. Nå er det riktignok SSD i denne maskinen men det er fortsatt bevegelige deler som kan ta kvelden. Når man i tillegg kun har lov til å ta med seg stæsj for 6000 kr uten å fortolle så ville jeg valgt å kjøpe noe som man sparer litt mer penger på. PCen ser lekker ut den. Jeg vurderer å kjøpe en Optimus Prime. Kanskje en ultrabook er et bedre kjøp? Nå har jeg et par netbooks som samler støv, men en ordentlig cpu og ssd kan ikke sammenlignes med en 1.gen atom med flash-drive. Endret 16. desember 2011 av ryback Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Til informasjon så holder ikke MBA på langt nær 30 dager standby om man ønsker å kjøre windows på den. AtW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå